۲۵ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۴۲

وزیر ارتباطات:

کشور نیازمند توسعه است/دوری از تفرقه وظیفه‌ای همگانی

کشور نیازمند توسعه است/دوری از تفرقه وظیفه‌ای همگانی

کرج - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه کشور نیازمند آبادانی و توسعه است، گفت: وحدت و همدلی رمز پیروزی و توسعه هر جامعه‌ای محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود واعظی صبح شنبه در مراسم افتتاح تونل «مهرویلا» بابیان اینکه به بهره‌برداری رسیدن این پروژه عظیم جای تقدیر دارد، اظهار کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از به بهره‌برداری رسیدن پروژه‌های عمرانی سطح کشور خرسند می‌شد.

وی با اعلام اینکه امید است با اجازه مسئولان شهری این پروژه عظیم و عام‌المنفعه به روح آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هدیه شود، گفت: در کشور نیاز به آبادانی و توسعه داریم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وحدت و همدلی را رمز پیروزی و توسعه هر جامعه‌ای محسوب می‌شود، افزود: مفتخریم که خادم مردم هستیم.

واعظی از برنامه‌ریزی اعضای شورای شهر قدردانی کرد و افزود: البرز از استانداری باتجربه و کاردان برخوردار است، باید از همه ارتباطات برای به سرانجام رسیدن پروژه‌ها بهره گرفت.

وی با تأکید بر اینکه با تلاش و برنامه‌ریزی استان البرز و همت مدیریت شهری کرج شاهد به بهره‌برداری رسیدن چنین پروژه‌هایی هستیم، گفت: باید همکار هم باشیم و از تفرقه دوری‌کنیم.

وی با اعلام اینکه البرز از اهمیت بالایی در سطح کشور برخوردار است، خاطرنشان کرد: با آباد کردن هر چه بیشتر البرز پشتوانه ما در تهران تقویت خواهد شد.

کد خبر 3876141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha