۲۵ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۴۷

مراسم بزرگداشت «آیت الله هاشمی رفسنجانی» در صومعه سرا برگزار شد

مراسم بزرگداشت «آیت الله هاشمی رفسنجانی» در صومعه سرا برگزار شد

صومعه سرا- مراسم بزرگداشت عالم مجاهد و روحانی نستوه « آیت الله هاشمی رفسنجانی» با حضور پرشور مردم در شهرستان صومعه سرا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم بزرگداشت ارتحال «آیت الله هاشمی رفسنجانی» رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام ظهر شنبه با حضور گسترده و پرشور مردم و مسئولان دستگاه های اجرایی در مسجد جعفری (مصلای) شهرستان صومعه سرا برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه موقت صومعه سرا ضمن تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی، اظهار کرد: متاسفانه از انقلاب حضرت آدم (ع) تا انقلاب حضرت محمد مصطفی(ص) بلایی به نام ارتجاع و تغییر همراه این انقلاب ها بوده است.

حجت الاسلام فرنوش اقدامی با بیان اینکه افرادی در ابتدای حرکت در کنار حضرت محمد (ص) بودند ولی با انتخاب حضرت علی (ع) به عنوان وصی و جانشین مسیرخود را تغییر دادند، افزود: انحراف از مسیر و جدایی از ولایت، دوری از هدف و آرمان پیامبر در همیشه ایام وجود داشته است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه حمایت همیشگی ملت زنده و جاوید مانده است، گفت: ما عاشق شهدا و انقلاب اسلامی هستیم و نباید اجازه هیچ گونه سوء استفاده ای را به دشمنان دهیم.

امام جمعه موقت صومعه سرا در ادامه به رابطه میان مقام معظم رهبری و آیت الله هاشمی اشاره و خاطرنشان کرد: آیت الله هاشمی در سخنانی گفتند که عاشق رهبری بوده و هیچ کسی به نزدیکتر از این دو نفر به هم پیدا نمی شود.

وی همچنین با بیان اینکه دشمنان به دنبال استفاده از هر فرصتی برای ضربه زدن به ایران هستند، تصریح کرد: باید مراقب جامعه ولایی خود باشیم در غیر این صورت این ارتجاع و انحراف دوباره تکرار می شود.

حجت الاسلام اقدامی با اشاره به اینکه متاسفانه امروز شیعه دشمنان زیادی در سطح جهان دارد، گفت: هاشمی بهانه است دشمنان به دنبال ضربه زدن به اصل نظام هستند.

وی به برخی ویژگی های شخصیتی آیت الله هاشمی اشاره کرد و افزود: ولایت پذیری مهم ترین و بارزترین ویژگی ایشان بود.

آیت‌الله هاشمی یکشنبه ۱۹دی ماه در سن ۸۲سالگی بر اثر عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش دعوت حق را لبیک گفت و پس از سال‌ها مبارزه و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی به امام راحل و شهدای انقلاب پیوست.

کد خبر 3876578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha