۲۶ دی ۱۳۹۵، ۸:۲۰

از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان اعلام شد؛

روابط عمومی ورزش و جوانان کردستان رتبه برتر کشور را بدست آورد

روابط عمومی ورزش و جوانان کردستان رتبه برتر کشور را بدست آورد

سنندج - روابط عمومی ورزش و جوانان کردستان از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش توانست در میان روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان استان های سرار کشور رتبه برتر را کسب کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، ۱۲ روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان استان ها که در نیمه نخست سال ۹۵ فعالیت مناسبی داشته اند، معرفی شدند.

بر این اساس روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان استان های همدان، تهران، البرز، لرستان، مرکزی، خوزستان، سمنان، قم، هرمزگان، گیلان، کردستان و قزوین در نیمه نخست سال جاری فعالیت و عملکرد مناسب تری داشتند.

این ارزیابی با توجه به مستندات ارسالی استان ها در شاخص های اعلام شده از سوی وزارت و همچنین بررسی دوره ای کارشناسان روابط عمومی مرکز از سایت های خبری و اطلاع رسانی استان ها، کیفیت اخبار ارسالی به وزارت و تعامل و ارتباط موثر آنها با کارشناسان مرکز انجام شده است.

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان طی سال های ۹۰، ۹۲ و ۹۴ نیز توانست در جایگاه برتر را در کشور به خود اختصاص دهد.

فردین ورمقانی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان است که طی بیش از یک دهه فعالیت در این حوزه یکی از روابط عمومی های برتر نیز در سطح استان کردستان به شمار می رود.

تعامل مناسب با خبرنگاران برای حضور در برنامه های ورزش و جوانان کردستان و همچنین تلاش برای اطلاع رسانی به موقع اخبار حوزه ورزش استان از جمله ویژگی های برتر روابط عمومی ورزش و جوانان کردستان به شمار می رود.

کد خبر 3877042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha