۲۶ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۴۴

دبیر مجمع خیرین وزارت ورزش مطرح کرد:

تجلیل از خیرین حوزه ورزش/ساخت ۲۵۳ پروژه ورزشی خیرساز

تجلیل از خیرین حوزه ورزش/ساخت ۲۵۳ پروژه ورزشی خیرساز

کرج - دبیر مجمع خیرین وزارت ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه خیرین حوزه ورزش تجلیل خواهند شد، از ساخت ۲۵۳ پروژه خیرساز ورزشی در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز منتقمی ظهر یکشنبه در نشست مجمع خیرین ورزشی و ازدواج استان البرز به روند شکل‌گیری مجمع خیرین در وزارت ورزش اشاره کرد و افزود: تشکیلات مجمع خیرین یک سالی است که شکل‌گرفته است ریاست این مجمع بر عهده وزیر ورزش و جوانان، قائم‌مقامی بر عهده معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی و دبیری مجمع بر عهده این‌جانب است.

منتقمی ادامه داد: در همین راستا کمیته خیرین ورزشی نیز در استان‌ها شکل‌گرفته و اساسنامه‌ای به‌طور الگو به‌تمامی استان‌ها تحویل داده‌شده است.

وی تأکید کرد: باید از توانایی و ظرفیت خیرین به نحو احسن استفاده کنیم تا مردم و جامعه از این پتانسیل به‌خوبی بهره‌مند شوند.

دبیر مجمع خیرین وزارت ورزش و جوانان با تأکید بر لزوم قدردانی از خیرین، گفت: بنا داریم شانزدهم اسفندماه سال جاری با حضور وزیر ورزش و جوانان و مسئولان برجسته کشور طی مراسمی ویژه از خیرین حوزه ورزش و جوانان تجلیل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در واقع خیرین کسری‌ها و کمبودهایی که دولت نمی‌تواند به آن‌ها برسد را با حضور به‌موقع خود جبران می‌کنند.

منتقمی با تأکید بر اینکه ۲۵۳ پروژه ورزشی توسط خیرین در کشور در حال ساخت است، گفت: اعتباری بالغ‌بر ۱۰۰ میلیارد و ۱۳۲ میلیون برای ساخت این پروژه‌ها در نظر گرفته‌شده است.

به گفته وی استان‌های فارس، کرمان، اصفهان و آذربایجان شرقی چهار استان اول کشور هستند که پروژه‌های ورزشی در آن‌ها توسط خیرین ورزش یار در حال اجرا است.

منتقمی در بخش دیگری تأکید کرد: استعدادهای استان البرز بسیار جلوتر از ابزار و امکانات موجود آن هستند پس باید تلاش مسئولان استان نیز بیشتر شود.

وی اعلام کرد: خیرین اگر حداقل ۳۰ درصد از هزینه‌های احداث یک پروژه ورزشی را بر عهده بگیرند، می‌توانند نام آن مکان ورزشی را به‌دلخواه خود تعیین کنند.

دبیر مجمع خیرین وزارت ورزش و جوانان افزود: شرایطی فراهم‌شده تا اگر خیرین نخواهند از نقدینگی خود نیز استفاده کنند، می‌توانند به اندازه پروژه وام گرفته و تنها قسط اصل پول را بپردازند و کارمزد و بهره وام را دولت خواهد پرداخت.

وی اضافه کرد: از رسانه های استان البرز تقاضا داریم که در اطلاع‌رسانی این امر مهم و با ارزش و آگاه‌سازی مردم در این خصوص، مجموعه وزارت ورزش را یاری دهند.

کد خبر 3877583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha