۲۶ دی ۱۳۹۵، ۱۵:۴۶

معاون کمیته امداد خراسان شمالی:

خیران خراسان شمالی ۱۴ میلیارد ریال به طرح «محسنین» کمک کردند

خیران خراسان شمالی ۱۴ میلیارد ریال به طرح «محسنین» کمک کردند

بجنورد- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان شمالی گفت: خیران استان ۱۴ میلیارد ریال به طرح «محسنین» کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، حسن نعمتی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون خیران استان ۱۴ میلیارد و ۷۱۹ میلیون ریال به طرح محسنین کمک کردند که هفت میلیارد و ۹۲۸ میلیون ریال از این کمک‌ها نقدی و مابقی نیز غیر نقدی بوده است.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت بیشترین کمک‌ها به این خانواده‌ها توسط خیران بجنوردی صورت گرفته است، افزود: از ابتدای امسال تاکنون خیران بجنوردی بیش از چهار میلیارد ریال به خانواده‌های مشمول طرح محسنین کمک کرده‌اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تصریح کرد: خیران اسفراینی با دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، مانه وسملقان با دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، گریوان با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کمک در رتبه‌های بعدی قراردادند.

نعمتی بابیان اینکه در این طرح به‌منظور حمایت از خانواده‌های نیازمند، بیمار، سالمند حامی جذب می‌شود، عنوان کرد: هم‌اکنون برای سه هزار و ۶۵۰ خانواده نیازمند در قالب طرح محسنین پرونده تشکیل‌شده که از این تعداد برای دو هزار و ۲۵۱ مورد حامی جذب‌شده است. 

کد خبر 3877791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha