۲۷ دی ۱۳۹۵، ۱۶:۲۰

مدیر عامل شهرک های صنعتی لرستان:

بانک اطلاعاتی بانوان کارآفرین لرستان راه‌اندازی شود

بانک اطلاعاتی بانوان کارآفرین لرستان راه‌اندازی شود

خرم آباد - مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان بر ضرورت راه اندازی بانک اطلاعاتی بانوان کارآفرین این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بختیار رازانی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری اولین جلسه بانوان شرکت شهرکهای صنعتی لرستان اظهار داشت: این جلسه با موضوع نقش و جایگاه زنان کارآفرین در فعالیت های اقتصادی و محوریت زنان در برنامه های دهه فجر برگزار شد.

وی بر فعالیت بانوان شهرک های صنعتی به صورت برجسته و نمود یافته به نمایندگی از بانوان صنعتگر و کارآفرین تاکید کرد و گفت: بانوان کارآفرین و صنعتگر در شهرکها و نواحی صنعتی باید معرفی و شناسایی شوند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان تشکیل بانک اطلاعات بانوان کارآفرین در استان را به منظور شناسایی بانوان توانمند و کارآفرین ضروری دانست و تصریح کرد: پتانسیل ها و ظرفیت های کارآفرینی بانوان استان باید شناسایی شود و تهیه بانک اطلاعاتی از بانوان کارآفرین اعم از تشکیلات تحت مدیریت یا محصولات تولیدی آنها از طریق اتحادیه بانوان کارآفرین، پارک علم و فناوری ، جهاد دانشگاهی و ... جمع آوری شود.

رازانی افزود: برقراری ارتباطات و تعاملات مناسب و صمیمانه بین بانوان شرکت و همپوشانی فعالیت ها و خدمات یگدیگر از ضروریت اولیه شورای بانوان شرکت شهرک های صنعتی است.

وی حمایت و پشتیبانی از آموزش بانوان را امری ضروری دانست و گفت: هدف اصلی ارائه آموزش به کارآفرینان را ایجاد اشتغال، درآمدزایی و فروش محصولات عنوان کرد.

کد خبر 3878883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha