۲۸ دی ۱۳۹۵، ۱۸:۵۸

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان:

از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کردیم

از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کردیم

مدیرعامل باشگاه باشگاه استقلال خوزستان با بیان اینکه گل اولی که به استقلال تهران زدیم آفساید نبود، گفت: امارات و عمان گزینه‌های ما برای میزبانی از تیم عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا است.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نعمتی نژاد پس از پیروزی ۲ بر یک تیم استقلال خوزستان برابر استقلال تهران در ورزشگاه آزادی، گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم هر دو تیم تلاش زیادی برای پیروزی کردند. ما توانستیم از موقعیت هایمان بهتر استفاده کرده و به پیروزی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: نبود تماشاگر برای فوتبال ما خوب نیست و حضور آنها می تواند باعث دلگرمی تیم ها شود.

نعمتی نژاد در خصوص مشکلات مالی استقلال خوزستان نیز گفت: مدتها است که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنیم ولی صحبت هایی انجام گرفته تا انشاالله هر چه زودتر مشکلات مالی برطرف شود زیرا ما باید در لیگ قهرمانان حضور داشته باشیم و بازیکنان ما باید به آرامش فکری به این مسابقات پای بگذارند.

مدیرعامل استقلال خوزستان تاکید کرد: تلاش می کنیم تا هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود تا بتوانیم هم بازیهای لیگ برتر و هم لیگ قهرمانان آسیا را با قدرت برگزار کنیم.

نعمتی نژاد در خصوص گل اول استقلال خوزستان که داور به اشتباه آن را آفساید گرفت گفت: ما به نظر داور احترام می گذاریم. آنچه را دیدم آفساید نبود اما هر تصمیمی داور در طول بازی بگیرد برای ما قابل احترام است.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا کشور عمان را برای دیدارهای لیگ قهرمانان در نظر گرفته اید؟ گفت: هنوز تصمیم قطعی در این خصوص گرفته نشده اما عمان و امارات گزینه های اصلی ما هستند.

نعمتی نژاد در پایان گفت: امیدوارم مسئولان استان دست به دست هم دهند تا بتوانیم در لیگ قهرمانان پر قدرت ظاهر شویم.

کد خبر 3880053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha