۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۵۵

دبیر علمی نخستین همایش جایگاه زنان در کارآفرینی و توسعه پایدار:

توقع توانمند شدن را برای زنان ایجاد می‌کنیم

توقع توانمند شدن را برای زنان ایجاد می‌کنیم

اصفهان- دبیر علمی نخستین همایش جایگاه زنان در کارآفرینی و توسعه پایدار گفت: توقع توانمند شدن را برای زنان ایجاد می‌کنیم و سپس از این ابزار برای توسعه جامعه بهره می‌بریم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن شهشهان صبح چهارشنبه، در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در ارتباط با این همایش اظهار داشت: به منظور آموزش توانمند سازی بانوان، در ۱۵ فرهنگسرا دوره آموزشی برگزار کردیم.

وی بیان داشت: مردان در ابتدا فرصت‌ها را پیدا می کنند بعد تهدیدها را بررسی می‌کنند اما زنان در ابتدا تهدیدها را مورد بررسی قرار می‌دهند بعد از فرصت استفاده می‌کنند و همین باعث می‌شود که زنان خیلی کم وارد حوزه کارآفرینی و کار شوند.

دبیر علمی نخستین همایش جایگاه زنان در کارآفرینی و توسعه پایدار بیان داشت: هدف اصلی این همایش نشان دادند ویژگی‌های زنان توانمند است و اینکه لازمه توانمند شدن، یک کار تیمی هست.

وی زنان به عنوان طلایه داران اقتصاد مقاومتی هستند و به عنوان خط مقدم اقتصاد خانواده درنهادهای اجتماعی هستند.

شهشهان با اعلام اینکه نیمی از جمعیت جامعه، زنان هستند اما از انرژی آنها استفاده نمی کنیم، تصریح کرد: توسعه فرهنگ نقش آفرینی، توسعه پایدار و شناسای روش‌های علمی به صورت کاربردی برای نسل جوان و استخراج شیوه‌های کاربردی از اهداف برگزاری این همایش است.

وی گفت: باید به زنان اعتماد کنیم به طوری که سهم زنان از حوزه مدیریت تغییر نگرش است و لازم است که رسانه‌ها باید به کمک اتاق بازرگانی بیایند.

کد خبر 3880568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha