۲۹ دی ۱۳۹۵، ۲۱:۲۳

استاندار یزد:

یزدی‌ها ۹ میلیارد تومان زکات پرداخت کردند

یزدی‌ها ۹ میلیارد تومان زکات پرداخت کردند

یزد ـ استاندار یزد پرداخت بالغ بر ۹ میلیارد تومان زکات در سال گذشته توسط مردم یزد به رغم کشاورزی محدود را نشان از پای‌بندی آنها به انجام تکالیف دینی دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد میرمحمدی عصر امروز در جلسه شورای زکات که با حضور رئیس شورای زکات کشور برگزار شد، اظهار داشت: یزد دارای کشاورزی محدودی است و با وجود اینکه در این استان به لحاظ وضعیت اقلیمی و کمبود منابع آبی، کشت و کار کمی انجام می‌شود، سال گذشته بالغ بر ۹ میلیارد تومان زکات در این استان جمع آوری شد.

وی عنوان کرد: مردم یزد از نظر پرداخت زکات و انجام کارهای خیر همواره سرآمد بوده اند و پرداخت این میزان زکات نشان از پایندی مردم این استان به وظایف دینی است.

میرمحمدی از توجه بسیار خوبی که به امر زکات در این استان صورت گرفته قدردانی کرد و افزود: البته یزدی ها در امر وقف نیز در کشور از جایگاه خوبی برخوردارند.

استاندار یزد تاکید کرد: به طور قطع توجه ویژه مسئولان امر به ترویج فرهنگ زکات و دیگر امور نظیر وقف، نتایج بهتری را عاید استان یزد خواهد کرد.

میرمحمدی در ادامه این جلسه به بیان گزارشی از کارگروه‌های ۹ گانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد پرداخت و خواستار گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی از سوی همه نهادها شد.

کد خبر 3881235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha