۳۰ دی ۱۳۹۵، ۱۸:۳۷

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

حوزه های علمیه یکی از نهادهای مورد هجوم دشمن است

حوزه های علمیه یکی از نهادهای مورد هجوم دشمن است

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حوزه های علمیه، بزرگان دینی و همچنین بانوان از چنان جایگاهی برخوردارند که همواره مورد طمع دشمنان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال عصر روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی اساتید دروس خارج و سطوح عالی حوزه های علمیه قم و اعضای جامعه مدرسین با مسئولان مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، گفت: امروز با گسترش فضای مجازی دشمن از این طریق وارد شده است.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دو قشر علمای دین و حوزه های علمیه و بانوان که نقش بسزایی در استحکام مبانی معرفتی در جامعه و خانواده دارند اگر همکاری های لازم را با یکدیگر داشته باشند دشمن با شکست مواجه می شود.

وی در ادامه داد: اساتید حوزه های علمیه باید بیشترین اهتمام را در اقناع حوزه های علمیه خواهران داشته باشند تا دشمن دندان طمع را کشیده و نتواند به فرهنگ جامعه ما دست درازی کند.

حجت الاسلام فرخ فال با اشاره به تلاش های آیت الله شرعی برای ارتقاکمی و کیفی حوزه های علمیه خواهران گفت: وی از هیچ تلاشی برای حوزه های علمیه خواهران دریغ نمی کرد و ایشان با اخلاص خود توانست چنین عظمتی را برای حوزه های علمیه خواهران ایجاد کند.

کد خبر 3881848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha