۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۲۰

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین:

۴۸۷ میلیون دلار کالا از استان قزوین صادر شده است

۴۸۷ میلیون دلار کالا از استان قزوین صادر شده است

قزوین- رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین از صادرات ۴۸۷ میلیون دلاری کالا از استان طی ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کارگروه صادرات غیر نفتی استان قزوین روز جمعه با حضور محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، فریدون همتی استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از صادرکنندگان درمحل استانداری قزوین برگزار شد.

علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین با ارائه گزارشی اظهار کرد: صادرات استان درسال ۹۵با دو رویکرد هدفگذاری شده است، رویکرد اول جهش صادراتی ۸۰۰ میلیون دلاری و رویکرد افزایش صادرات به میزان ۱۰میلیارد دلار نسبت به سال ۹۴ است.

وی افزود: صادرات۴۳۰ میلیون دلاری به عنوان هدفگذاری تعیین شده از سوی سازمان توسعه تجارت است که تا کنون با صادرات ۴۸۷ میلیون دلار بیش از ۱۰۰درصد این هدفگذاری محقق شده است.

پرزحمت درجمع صادرکنندگان و مسئولین استان اعلام کرد: در ۹ماهه سالجاری ۴۸۷ میلیون دلار انواع کالاهای تولید شده در استان با وزن ۴۵۵هزار تن به کشورهای هدف استان صادر شده است.

وی بیان کرد: پس از اجرای برجام شرایط صادرات کالا به سایر کشورهای صادراتی استان با سهولت بیشتری صورت می گیرد واین روند بارفع مشکلات ال سی و مسایل بانکی درآینده با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

در این نشست رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت و رئیس سازمان جهاد کشاورزی و رئیس اتاق بازرگانی نسبت به تبین اهداف و برنامه های صادراتی و همچنین گزارشی از اقدامات انجام شده برای افزایش صادرات غیر نفتی ارائه کردند.

کد خبر 3882122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha