۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۵۹

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

آغاز کار بازسازی دیواره ساحلی شهر پلدختر با اعتبار ۵ میلیارد ریال

آغاز کار بازسازی دیواره ساحلی شهر پلدختر با اعتبار ۵ میلیارد ریال

پلدختر - شهردار پلدختر از آغاز کار بازسازی دیواره ساحلی شهر پلدختر با اعتبار ۵ میلیارد ریال خبر داد.

جهانگیر اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برای بازسازی دیوار ساحلی شهر پلدختر که متاسفانه در اثر سیل سال ۸۴ تخریب شده مبلغ ۵ میلیارد ریال از سوی ستاد حوادث غیرمترقبه استان اختصاص یافت.

وی افزود: بخشی از این دیواره به طول حدود هزار و ۸۰۰ متر  قبل از سال ۸۶  بازسازی شده و از آن زمان تا سال ۹۴ فعالیت بازسازی به طور کامل متوقف و رها شده است.

شهردار پلدختر گفت: با پیگیری متعددی که انجام شد، بعد از وقفه و تعطیلی هشت ساله در سال ۹۳ و ۹۴ ردیفی برای آن از سرفصل اعتبارات حوادث غیر مترقبه استان اختصاص یافت.

اکبری افزود: شهرداری با این اعتبار اقدام به بازسازی و ترمیم  دیواره ساحلی به طول ۲۴۰ متر و دو و نیم متر ارتفاع در مجموع حدود ۶۰۰ مترمربع کرد.

وی گفت: هم اکنون با اختصاص این مبلغ، شهرداری،  پیمانکار برای آن انتخاب کرده و  در دو، سه نقطه فعالیت خود را برای بازسازی دیواره ساحلی شهر آغاز کرده است.

شهردار پلدختر افزود: بازسازی دیواره ساحلی مستلزم هزینه های زیادی است که در حال حاضر با توجه به مشکلات مالی دولت ترجیح داده شد بخشی از دیواره که نیمه کاره است به صورت بتنی تکمیل شود.

اکبری گفت:تلاش می شود  مابقی نقاط  دیواره ساحلی شهر که دچار خسارت شده با همان سنگ و مصالح موجود فعلی ترمیم شود تا بتوان بخش اعظم  خسارت دیده دیواره را قبل از شروع بارندگی سیل آسا شهر پلدخترتکمیل کرد.

کد خبر 3883887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha