۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۸:۲۱

فرماندار مسجدسلیمان:

شرکت پتروشیمی رازی فقط گاز استحصال می کند/ بی توجهی به درختکاری

شرکت پتروشیمی رازی فقط گاز استحصال می کند/ بی توجهی به درختکاری

اهواز ـ فرماندار مسجدسلیمان گفت: شرکت جذب و آب پتروشیمی رازی همکاری لازم را در زمینه درختکاری با این شهرستان ندارد و در عین حال با استحصال گاز برای مردم آلودگی ایجاد می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا گورویی ظهر یکشنبه در همایش هوای پاک در تالار نفت مسجدسلیمان با تسلیت حادثه پلاسکو اظهار کرد: این حادثه به ما نشان داد که باید درس عبرت بگیریم و به جای اینکه توپ را در زمین همدیگر بیندازیم، باید از این حوادث درس بگیریم و همه با همت به یکدیگر کمک کنیم.

وی افزود: در زمینه جابجایی مناطق آلوده همکاری خوبی با شرکت نفت داریم که تقاضا می شود این همکاری همچنان ادامه داشته باشد و در زمینه اجرایی شدن فضای سبز نیز سرعت بیشتری به کار ببخشیم.

فرماندار مسجدسلیمان تصریح کرد: در زمینه محیط زیست و مسائل بهداشتی تقاضا داریم تا از ظرفیت دانشگاه های شهید چمران و علوم پزشکی برای انجام مطالعات استفاده کنیم.

گورویی بیان کرد: شرکت جذب و آب پتروشیمی رازی هنوز همکاری لازم را با شهرستان مسجدسلیمان ندارد و اصلا نسبت به کاشت درخت اقدام نمی کند. آنها برای مردم آلودگی ایجاد می کنند، گاز را استحصال می کنند و حتی یک درختکاری را نیز برای مردم انجام نمی دهند.

وی ادامه داد: حتی به آنها اعلام کردیم فضای سبز ایجاد شده را به نام پتروشیمی نامگذاری کنید ولی باز هم کوتاهی می کنند.

کد خبر 3884525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha