۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۵۸

رادوستین استویچف:

فلسفه کاری من با شما متفاوت است/آماده‌سازی بازیکنان شما مشکل دارد

فلسفه کاری من با شما متفاوت است/آماده‌سازی بازیکنان شما مشکل دارد

گزینه بلغاری سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران پس از حضوری کوتاه مدت در تهران و بازدید از امکانات کشورمان، امروز جمعه به صوفیه بازگشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، رادوستین استویچف در آخرین جلسه خود با رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: سفر به ایران برای من بسیار مفید بود. از فدراسیون والیبال ایران درس های زیادی گرفتم. شما تنها فدراسیونی هستید که دیدم اهداف خود را بر روی دیوار نصب می کنید تا همیشه مقابل چشمانتان باشد. روند رو به رشد والیبال ایران در ده سال اخیر کاملا این موضوع را نشان می دهد و نیازی به توضیحات بیشتر نیست.

وی افزود: برای من افتخار است که با فدراسیون والیبال ایران همکاری کنم و این مسئولیت را بعهده بگیرم و این پروژه چهار ساله و اهداف ترسیم شده را عملی کنم. شما در خیلی از زمینه های عملکرد فوق العاده ای داشته اید اما هدف و فلسفه کاری من کمی متفاوت است و من فقط برای سکو می جنگم و باید شرایط رفتن به روی سکو فراهم شود و این فقط به سرمربی مربوط نیست. سایرعوامل نیز باید همراه باشند. در حال حاضر نحوه آماده سازی بازیکنان در باشگاهها با مشکلاتی مواجه است که باید برای آن چاره اندیشی شود.

این مربی بلغاری در پایان خاطر نشان کرد: در سایر موارد باید کارهای مختلف و تربیت نیروی انسانی مناسب با اهداف ترسیم شده انجام شود که نیازمند یک یا دوسال زمان است. نکات زیادی در مذاکرات مطرح شد و من هم به هر حال نکات زیادی از این سفر آموختم واز مهمان نوازی شما تشکر می کنم و امید وارم با فراهم شدن شرایط بتوانیم همکاری دراز مدتی با هم داشته باشیم.

کد خبر 3888900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha