۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۶:۱۵

در مسابقات وزنه برداری جانبازان و معلولان قهرمانی کشور؛

کرمانشاه مقام سوم تیمی را کسب کرد/ کسب ۵ مدال رنگارنگ

کرمانشاه مقام سوم تیمی را کسب کرد/ کسب ۵ مدال رنگارنگ

کرمانشاه- رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت: ۲ طلا، ۲ نقره و یک مدال برنز توسط وزنه برداران معلول کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی کشور کسب شد.

عزت الله پرنیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات وزنه برداری جانبازان و معلولین قهرمانی کشور با شرکت ۲۲ تیم در تهران برگزار شد و تیم ۸ نفره استان کرمانشاه نیز در این مسابقات به دستاوردهای ارزشمندی دست یافتند.
وی با اشاره به حضور یک مربی و یک سرپرست به همراه تیم استان در مسابقات قهرمان کشوری افزود: صمد عباسی وزنه بردار معلول کرمانشاهی موفق به کسب یک مدال طلا شد.
پرنیان با بیان دیگر نتایج تیم استان گفت: علیرضا ایزدی موفق به کسب گردن آویز طلا شد،  یک مدال نقره توسط محسن بهزادیان نیز دیگر دستاورد ارزشمند نمایندگان استان بود.
 رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه افزود: فرزین نوری وزنه بردار معلول کرمانشاهی توانست گردن آویز نقره را از آن خود کند، سلام خاصه نیز موفق به کسب یک نشان برنز شد.
پرنیان با اشاره به کسب یک مقام چهارمی توسط مسلم امیری و یک مقام پنجم توسط ایوب کبودی گفت: محمدرضا امینی به عنوان مربی و علی حیدریان به عنوان سرپرست تیم استان را همراهی کردند.
وی به نتایج تیمی رقابت های قهرمانی وزنه برداری جانبازان و معلولان کشور اشاره کرد و گفت:
در این مسابقات تیم تهران اول شد، خوزستان نائب قهرمان و تیم کرمانشاه بر سکوی سوم ایستاد.
پرنیان با ابراز رضایت از عملکرد نمایندگان استان گفت:  این تیم خود را برای مسابقات برون مرزی سال آینده و نیز پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ آماده می کند.
کد خبر 3889862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha