۹ بهمن ۱۳۹۵، ۲۲:۵۶

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به مهر خبر داد:

تعطیلی برخی ازمدارس آذربایجان شرقی دراثر بارش شدید برف و سردی هوا

تعطیلی برخی ازمدارس آذربایجان شرقی دراثر بارش شدید برف و سردی هوا

تبریز - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از تعطیلی برخی مدارس استان در اثر بارش شدید برف و سردی هوا در روز یک شنبه خبر داد.

جعفر پاشایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در شهرستان بستان آباد تمام مدارس شهری و روستایی روز یک شنبه تعطیل اعلام می شود. همچنین در بخش صوفیان تمام مدارس شهری و روستایی با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح شروع به فعالیت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه تمام مدارس مناطق روستایی و شهری شهرستان اهر نیز تعطیل اعلام می شود، ادامه داد: تمام مدارس مناطق روستایی، استثنائی و مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی مناطق شهری ترکمانچای نیز تعطیل اعلام می شود.

پاشایی با تاکید بر اینکه در شهرستان شبستر و بخش تسوج تمام مدارس شهری و روستایی از ساعت ۹ شروع به فعالیت می کنند، ادامه داد: در شهرستان سراب تمام مدارس روستایی، استثنائی و مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی مناطق شهری تعطیل اعلام می شود.

وی ادامه داد: تمام مدارس شهری و روستایی شهرستان کلیبر نیز تعطیل اعلام می شود. تمام مدارس شهری و روستایی شهرستان هوراند نیز فردا یک شنبه در شیفت صبح تعطیل اعلام می شود. مدارس تمام مقاطع تحصیلی مناطق شهری و روستائی در شهرستان خدا آفرین تعطیل اعلام می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ادامه داد: مدارس تمام مقاطع تحصیلی مناطق روستائی و مدارس استثنائی و مقاطع پیش دبستانی، ابتدائی مناطق شهری شهرستان چاروایماق نیز تعطیل اعلام می شود. مدارس تمام مقاطع تحصیلی مناطق شهری و روستائی در شهرستان ورزقان و مدارس عشایر  تعطیل اعلام می شود.

پاشایی ابراز داشت:مدارس تمام مقاطع تحصیلی مناطق شهری و روستائی در شهرستان مرند و بخش خاروانا تعطیل اعلام می شود. در بخش خواجه و تیکمه داش نیز  تمام مدارس شهری و روستایی تعطیل اعلام می شود.

کد خبر 3890182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha