۱۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۳۶

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

برنامه آزادکاران اردونشین تا جام جهانی/محک جدی یزدانی در وزن جدید

برنامه آزادکاران اردونشین تا جام جهانی/محک جدی یزدانی در وزن جدید

اردونشینان تیم ملی کشتی آزاد ایران تنها یک مرحله اردیو دیگر تا حضور در رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۷ در کرمانشاه را پیش رو دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، آزادکاران اردوی تیم ملی کشتی ایران که هم اکنون تمرینات آماده سازی خود را در خانه کشتی تهران پشت سر می گذارند، طبق برنامه تا روز ۱۶ بهمن در اردو خواهند بود و سپس بعد از اتمام این مرحله از تمرینات، تنها یک اردوی دیگر تا جام جهانی در دستور کار خود دارند.

علی بیات سرپرست تیم ملی کشتی آزاد در گفتگو با خبرنگار مهر با تائید این خبر گفت: ما بعد از اردوی کنونی به بچه ها دو سه روزی استراحت می دهیم و سپس اردوی بعدی را آغاز خواهیم کرد که تا زمان برگزاری رقابتهای جام جهانی در جریان خواهد بود. امروز تمرینات نوبت صبح به کار با وزنه اختصاص دارد و نوبت عصر نیز تمرین مرور فن خواهیم داشت که خوشبختانه اردونشینان در شرایط مطلوبی در حال تمرین هستند.

وی در ادامه گفت: برخی از آزادکاران مثل مسعود اسماعیل پور  نیز توانستند به خوبی در این مدت به سطح آمادگی امیدوارکننده ای برسند و مشکلات قبلی را پشت سر بگذارند.

بیات با اشاره به حضور حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم نیز گفت: یزدانی پس از قهرمانی در المپیک ۲۰۱۶ ریو شرایط و توان فیزیکی برای ادامه کشتی در وزن ۷۴ کیلوگرم را نداشت و طبیعتا با توجه به افزایش وزن در یک وزن بالاتر کار خود را ادامه خواهد داد. البته او در جام تختی توانست برای نخستین بار در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی های خوبی بگیرد اما حضورش در جام جهانی حساسیت و جذابیت بیشتری دارد و مطمئنا این نخستین میدان سخت و جدی او در وزن جدید خواهد بود.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد در پایان به حضور تیم آمریکا نیز اشاره کرد و گفت: آمریکائی ها پیش از این اعلام کرده بودند با ترکیب کامل و اصلی خود و با برترین مهره های خود به ایران می آیند که البته فعلا باید منتظر تصمیم کمیته ویژه وزارت امور خارجه برای ورود آنها به ایران باشیم.

رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد سال ۲۰۱۷ در روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه به میزبانی ایران و با حضور ۸ تیم برتر دنیا در سالن تختی شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

کد خبر 3891548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha