۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۵۱

همزمان با ۱۲ بهمن؛

حضور مردم در مرقد مطهر امام راحل/تهرانی ها حماسه آفریدند

حضور مردم در مرقد مطهر امام راحل/تهرانی ها حماسه آفریدند

شهرری-حضور باشکوه مردم در مرقد مطهر امام راحل نشان دهنده عمق دینی آنان به ارزش های انقلاب اسلامی بود و در این میان مردم استان تهران سهم بزرگی در خلق این حماسه داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم ویژه ۱۲ بهمن و آغاز برنامه های دهه مبارک فجر صبح سه شنبه با حضور شخصیت های لشگری و کشوری، روحانیون و ائمه جماعات، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی در حرم مطهر بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم با حضور بر سر مزار بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و قرائت فاتحه، بر ادامه یافتن راه امام و شهدا تأکید کردند.

همچنین حاضران در مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۲ بهمن بر پیروی از منویات رهبری برای پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی ایران تأکید کردند.

حضور جوانان و آینده سازان ایران اسلامی در مرقد مطهر امام راحل و تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی نشان دهنده آن بود که نسل جدید انقلاب همچنان دل در گروی نظام اسلامی دارند.

بازخوانی اندیشه های امام راحل ضروری است

حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که ملت ایران مدیون هدایت ها و رهبری های امام راحل هستند، اظهار داشت: برنامه های دهه مبارک فجر با محوریت امام راحل آغاز شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، انقلاب اسلامی بی نام خمینی(ره) در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست و نظام اسلامی با اندیشه و تفکر امام راحل گره خورده است.

وی ادامه داد: ایام الله دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای بازخوانی اندیشه ها و آرمان های امام راحل در ابعاد و حوزه های مختلف است.

پیروزی از ولایت مهم ترین وظیفه مردم در عصر حاضر است

محمودی با اشاره به این نکته که دشمن با همه توان و ظرفیت برای ضربه زدن به اندیشه های امام خمینی(ره) به میدان آمده است، اضافه کرد: دشمن به وسیله ماهواره، فضای مجازی و رسانه های مختلف می کوشد تا اقشار مختلف مردم و مسئولان کشور را از اندیشه های امام راحل دور کند.

وی عنوان کرد: امروز اندیشه و تفکر امام خمینی(ره) در نقاط مختلف جهان رو به گسترش بوده و همین امر موجب ترس و وحشت دشمنان انقلاب اسلامی شده است.

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران، پیروی از ولایت را بزرگترین درس از اندیشه های امام راحل دانست، گفت: امروز مقام معظم رهبری خلف صالح امام راحل محسوب شده و با بصیرت و هوشیاری، کشتی انقلاب اسلامی را در برهه های مختلف هدایت و رهبری می کند و وظیفه آحاد مردم و مسئولان، پیروی از منویات رهبری است.

مردم به انقلاب اسلامی باور دینی دارند

محمودی با اشاره به حضور هزاران نفر از مردم استان تهران در حرم مطهر بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: با هماهنگی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی و همکاری ادارات و نهادهای مختلف در شهرستان های استان تهران، مردم این استان در اولین روز از دهه مبارک فجر در حرم مطهر معمار کبیر انقلاب اسلامی حاضر شده و با آرمان های بلند امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در مراسم روز ۱۲ بهمن در حرم مطهر امام راحل، نشان از عمق باور دینی مردم به انقلاب اسلامی است.

وی حضور در مرقد مطهر امام راحل را مهم ترین برنامه روز ۱۲ بهمن دانست و ادامه داد: برنامه های دهه مبارک فجر زمینه ساز حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهد شد که می تواند توطئه های دشمن را در عرصه های گوناگون خنثی کند.

کد خبر 3892504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha