۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۲۰:۵۵

رئیس دانشگاه منابع طبیعی گرگان:

حادثه ۵ آذر برگ زرین مردم گرگان در تاریخ انقلاب است

حادثه ۵ آذر برگ زرین مردم گرگان در تاریخ انقلاب است

گرگان- رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: حادثه ۵ آذر برگ زرین مردم گرگان در تاریخ انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نجفی نژاد، شامگاه چهارشنبه، در جمع پزشکان، فرهنگیان، دانشجویان، اساتید و نمازگزاران که به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مسجد جامع گلشن گرگان حضور داشتند، اظهار کرد: همبستگی و تلاش مردم با رهبری و درایت حضرت امام خمینی (ره) به شکل گیری انقلاب اسلامی ایران انجامید.

وی افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیشرفت های چشمگیری در حوزه علم و فناوری در کشور به وجود آمده است.

وی در ادامه به بیان خاطرات خود درباره حوادث قبل از انقلاب و بهمن ماه ۵۷ در شهر گرگان پرداخت و گفت: قشر فرهیخته دانشگاهی و پزشکی در سال های قبل از انقلاب و در جریان شکل گیری آن نقش به سزایی داشتند.

در ادامه رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان حادثه ۵ آذر گرگان را یکی از برگ های زرین انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: جامعه پزشکی همواره یار و پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و است و هیچگاه از خدمت رسانی به مردم افل نشده است

عبدالرضا فاضل بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، جوانان مومن این مرز و بوم با وجود تحریم ها، توانستند خدمات بهداشتی و درمانی را در سراسر کشور گسترش دهند.

وی تصریح کرد: این خدمات به نحوی بود که علاوه بر آنکه دیگر نیازی به خدمات پزشکی بیگانگان نداریم، بلکه در انتقال تجربیات پزشکی به سایر کشورها هم موفق بودیم.

همچنین علی اکبر آقایی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ایران جز انقلاب های بزرگ و تاثیرگار جهان است که با رنج و زحمات بسیاری شکل گرفت.

کد خبر 3894721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha