۱۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۱۲

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی:

۱۱۰۰ تن اقلام اساسی برای مدیریت تنظیم بازار خراسان شمالی توزیع شد

۱۱۰۰ تن اقلام اساسی برای مدیریت تنظیم بازار خراسان شمالی توزیع شد

بجنورد- مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: طی ۹ ماه نخست امسال یک هزار و ۱۰۰ تن اقلام اساسی برای تنظیم بازار در استان توزیع‌شده است.

حضرت قلی حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۰۰ تن برنج اروگوئه، ۵۰۰ تن مرغ منجمد و ۳۰۰ تن شکر سفید در قالب تنظیم بازار مواد غذایی استان توزیع‌شده است.

حیدری افزود: همچنین طی چند روز گذشته برای مدیریت و تنظیم بازار توزیع محصولات و اقلام اساسی همچون برنج، شکر، روغن و غیره برای رفاه حال مردم در آستانه سال جدید در استان آغاز و تا پایان سال ادامه دارد.

وی تصریح کرد: به این منظور برنج هندی مرغوب با یک سال تاریخ‌مصرف هر کیلو سه هزار و ۸۰۰ تومان و شکر سفید تصفیه‌شده درجه‌یک باقیمت دو هزار و ۸۵۵ تومان در مراکز عرضه و فروشگاه‌های استان توزیع‌شده است.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: توزیع اقلام باهدف تنظیم بازار و با کمک دستگاه‌های مختلف ازجمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت غله و خدمات بازرگانی انجام می‌شود.

حیدری تصریح کرد: در آستانه آغاز سال جدید برای تأمین اقلام اساسی همچون گوشت قرمز و سفید موجود است و هیچ کمبودی در بازار وجود ندارد.

وی اظهار کرد: همچنین طی ۹ ماه نخست امسال ۲۱۹ هزار و ۷۸ تن انواع محصولات زراعی، باغی و دامی به ارزش دو هزار و ۸۵۴ میلیون دلار از خراسان شمالی به دیگر استان‌ها و کشورهای همسایه صادرشده است.

کد خبر 3896531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha