۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۸:۲۲

معاون وزیر صنایع:

استقرار دانش‌فنی درتولید دغدغه دولت است/ضرورت ارتقای کیفی تولیدات

استقرار دانش‌فنی درتولید دغدغه دولت است/ضرورت ارتقای کیفی تولیدات

سمنان - معاون وزیر صنایع و معادن گفت: استقرار دانش فنی براساس نیازهای روز در واحدهای صنعتی و تولیدی از دغدغه‌های اساسی این وزارتخانه و همچنین هیئت دولت است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن صالحی‌نیا شامگاه شنبه در بازدید از یک واحد صنعتی سمنان با بیان اینکه توجه دولت به فضای کسب و کار و نقدینگی شرکت ها است، ابراز داشت: گام های خوبی در بدنه تیم اقتصادی هیئت دولت در راستای بهبود فضای کار انجام شده که یکی از این مسائل توجه به مقوله نقدینگی است.

وی افزود: با برنامه ریزی های منسجم در سال جاری بخش قابل توجهی از مشکل نقدیندگی واحدهای تولید با پرداخت تسهیلات برطرف شده که آمار و اطلاعات در حوزه تولید واحدهای صنعتی و غیر صنعتی گواه این مدعا هستند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در چند سال گذشته برنامه‌های مهم فناورانه در حوزه تولیدات صنعتی و غیر صنعتی عملیاتی شده و این مهم در زمره سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز قرار دارد.

صالحی نیا بیان داشت: در سال‌های اخیر دولت سعی کرده تا با تشویق صنایع همکاری دانشگاه ها و واحدهای تولیدی و صنعتی را به عنوان یکی از ضروری ترین برنامه های مورد نیاز بخش تولید، مود توجه و حمایت قرار دهد تا از این طریق شاهد بهبود تولیدات باشیم.

وی افزود: نگاه اقتصاد مقاومتی در راستای تولید شامل درون زا و برون نگر بودن کالاهای تولید داخل، نیازمند ارتقای کیفی تولیدات است.

کد خبر 3897111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha