۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۳۷

کمین چلسی و اینترمیلان برای جذب ستاره آرژانتینی منچسترسیتی

کمین چلسی و اینترمیلان برای جذب ستاره آرژانتینی منچسترسیتی

باشگاه چلسی انگلیس هم به فکر جذب مهاجم منچسترسیتی افتاده و امیدوار است با ارائه پیشنهادی بالا، رئال مادرید را ناکام بگذارد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از «میرر»، باشگاه چلسی در نظر دارد با پیشنهادی به ارزش ۷۵ میلیون پوند، «سرخیو آگوئرو» مهاجم تیم فوتبال منچسترسیتی را به خدمت بگیرد.

«دیه گو کاستا» مهاجم چلسی، ماه قبل با پیشنهادی از سوپر لیگ چین مواجه شد و به نظر می رسد زمان حضور او در «استمفورد بریج» رو به اتمام است. از همین رو «آنتونیو کونته» سرمربی «آبی ها»، آگوئرو را مناسب ترین گزینه برای جایگزینی مهاجم ۱۵ گله تیمش می بیند.

البته اوایل این فصل به دلیل تکل خشن آگوئرو، تنش هایی بین این بازیکن آرژانتینی و «داوید لوئیس» بازیکن برزیلی چلسی در ورزشگاه «اتحاد» به وجود آمد که نهایتاً منجر به محرومیت چهار جلسه ای آگوئرو شد.

اما این تمام ماجرا نیست. «اکسپرس» ادعا می کند علاوه بر رئال مادرید، اینترمیلان نیز یکی از مشتریان پر و پا قرص آگوئرو برای انتقال وی در تابستان است.

دستور جذب این بازیکن ۲۸ ساله در برنامه های مالکان ثروتمند «نراتزوری» قرار دارد تا بار دیگر قهرمان سابق لیگ قهرمانان را تحت هدایت «استفانو پیولی» به جمع مدعیان بازگردانند.

آگوئرو برای ترک اتحاد به مقصد «سن سیرو»، دستمزد هفتگی ۳۰۰ هزار پوند دریافت خواهد کرد و «پپ گواردیولا» که تجربه بسیار خوبی در آوردن «گابریل خسوس» داشت، قصد دارد «پیر امریک اوبامیانگ» مهاجم دورتمند را جانشین آگوئرو کند.

کد خبر 3897314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha