۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۲۲:۴۱

استاندار یزد:

زائرسرای یزدی‌ها در مشهد مقدس پی‌ریزی شد

زائرسرای یزدی‌ها در مشهد مقدس پی‌ریزی شد

یزد ـ استاندار یزد گفت: زائرسرای یزدی‌ها در مشهد مقدس پی‌ریزی شده و فعالیت‌های مرتبط با احداث این مکان زیر نظر نماینده ولی‌فقیه در استان انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد میرمحمدی عصر امروز در دیدار با روسای هیئت های مذهبی استان یزد به بیان مسائل مختلف پیرامون فرهنگ کار، برگزاری مناسبت‌های مذهبی اقلیت های مذهبی، پیشرفت پروژه های عمرانی و ... پرداخت و اظهار داشت: یکی از مسائل مهم استان یزد مسئله اشتغال و البته فرهنگ کار است.

وی با بیان اینکه فرهنگ کار در یزد تغییر یافته و مطابق با شاخصه مهم یزد یعنی سختکوشی نیست، افزود: جوانان به سمت کارهای سخت نمی روند و اغلب در تلاش برای وارد شدن به بدنه ادارات هستند.

میرمحمدی عنوان کرد: سختکوشی و کار یدی یزدیها امروز به علاقمندی به پشت میز نشینی رسیده و در حالی که بسیاری از واحدهای صنعتی ما نیازمند کارگر هستند، بسیاری از جوانان یزدی بیکارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مراسم های مذهبی اقلیت های دینی در یزد بیان کرد: اقلیت های دینی در قانون اساسی ما به رسمیت شناخته شده و دارای حقوق شهروندی هستند و باید این حقوق را رعایت کنیم.

استاندار یزد تصریح کرد: اقلیت های دینی زرتشتی در یزد مراسم دینی و آیین های مذهبی دارند و در استان کسی نباید در برگزاری مراسم های آنها اختلال ایجاد کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط بافت تاریخی یزد اظهار داشت: در بافت تاریخی ساختمانهایی که مجوز ساخت می گیرند باید حتما نما و ظاهر تاریخی و کاهگلی داشته باشند.

کد خبر 3898169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha