۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۱۳

مرادخانی وعده داد؛

حمایت وزارت ارشاد از فعالیت‌های پژوهشی در زمینه مد و لباس

حمایت وزارت ارشاد از فعالیت‌های پژوهشی در زمینه مد و لباس

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد با حضور در دبیرخانه جشنواره مدولباس فجر از بخش‌های مختلف بازدید کرد و گفت:ما از فعالیت های پژوهشی در زمینه مد و لباس حمایت می کنیم.

به گزارش روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس، علی مرادخانی، عصر دیروز ۱۷ بهمن ماه با حضور در این دبیرخانه ضمن کسب اطلاع از فعالیت‌های هر بخش، گزارش‌های دبیرهای بخش‌های متفاوت این جشنواره را شنید و با ایشان به گفتگو نشست.

بررسی کیفی فعالیت هیات‌های انتخاب، تعداد آثار و نیز کیفیت و سطح آثار، اطلاع از روند نشست‌های مبانی نظری و دینی، ارائه گزارش درباره آثار علمی راه یافته به جشنواره، اطلاع از روند نمایشگاه‌های استانی و نیز نحوه و همکاری و مشارکت طراحان لباس از دیگر بخش‌هایی بود که با حضور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد.

همچنین در این بازدید گزارشی از سوی دبیرکارگروه ساماندهی مد و لباس درباره پیشرفت و آماده‌سازی سالن‌های جشنواره و نیز مشارکت گسترده طراحان در این دوره به سمع و نظر مرادخانی رسید.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با اظهار خرسندی از فعالیت‌های گسترده برای برگزرای باشکوه ششمین جشنواره مد و لباس فجر و قدردانی از تلاش برگزارکنندگان جشنواره در بخش‌های مختلف، بر دقت، کارشناسی دقیق وانتخاب صحیح اثار در این مرحله و زمینه‌سازی مناسب برای ورود اثار کاربردی به جامعه تاکید کرد.

وی همچنین اعلام کرد که این معاونت از فعالیت‌های پژوهشی و تولید محتوای هنری در این دوره از جشنواره حمایت‌های لازم را انجام می دهد.

ششمین دوره جشنواره مد و لباس فجر، اسفندماه سال جاری همزمان در تهران در ۱۵ استان کشور برگزار می شود.

کد خبر 3898601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha