علمای بحرین به مناسبت سالروز انقلاب ۱۴ فوریه؛

مردم بحرین رشته امور را در دست گرفته و در صحنه حضور داشته باشند

مردم بحرین رشته امور را در دست گرفته و در صحنه حضور داشته باشند

علمای بحرین در آستانه سالروز انقلاب ۱۴فوریه در بیانیه ای با خون شهدا و ملت تجدید عهد نمودند و از ملت بحرین درخواست کرد که تا رشته کار را بدست گرفته و در میادین حفظ وطن حضور وسیع داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه اجتماعی المیدان، علمای بحرین در آستانه سالروز انقلاب ۱۴ فوریه در بیانیه ای با خون شهدا و ملت تجدید عهد نمودند.

متن بیانیه صادره از سوی علمای بحرین بدین شرح است: اینک میقات انقلاب پیروز ما فرا رسیده است. این شعله عزت و کرامت است که سالی پس از سال دیگر از خون شهدا برضد قاتلین، فاسدین و گردنکشان زبان کشیده و نورش الهام بخش و روشن کننده ی قلبهای آزادمردان و انقلابیون است. ۱۴ فوریه تاریخی بیادماندنی و صفحه ای غرور آفرین و نورانی در ذاکره این ملت است، ملتی که در برابر اشغالگران، مهاجمان و ظالمین در طول تاریخ تاکنون سرفرود نیاورده و تا ابد سر فرود نخواهد آورد. هرگز دست ذلت به سویشان دراز ننموده و کمر بندگی برایشان خم نکرده است.

اکنون پس از شش سال انقلاب، نسل نو و امیدبخشی ظهور نموده، نسل نویی که به چشم خود حماسه اسطوره ای جوانشان را در طول این شش سال دیده است، قامت ایستاده و تدابیرحکیمانه پدرانشان، قلب آرام و محکم مادرانشان را دیده است. آنان نظاره گر بوده اند که خانواده، دوستان، همکلاسی ها، همشهری ها، علمای کشور، فرهیختگان، پزشکان، کارگران، کارمندان، آموزگاران، ورزشکاران و همه و همه از اقشار مختلف در مسجد امام صادق منطقه الدراز و در پای منبر آیت الله عیسی قاسم فریاد زدند «لن نرکع الا لله» (جز در برابر خداوند سر فرود نخواهیم آورد) و در محافلشان مشت گره نمودند که «هیهات منا الذلة». در وسط این انقلاب فراگیر جوانه هایی در حال رشد و نمو بود که تبدیل به نسل جوانان امروز شد.

این نسل امیدبخش، نسل جوانان فدایی و قهرمانانی چون مصطفی حمدان (که در دفاع از آیت الله عیسی قاسم در برابر مهاجمین مسلح به شهادت رسید) مورد خطاب امروز ماست؛ از آنها خواهانیم تا از امسال جلوه ای متمایز، مملو از تحرک و فعالیت، شادابی و امید از خود بروز دهند، ان شاءالله.

همچنین از ملت شریف خواستاریم تا رشته کار را بدست گرفته و خشم خود را در جهت رضای الهی و دین عمق بخشیده و هدایت نمایند، در میادین حفظ وطن حضور وسیع داشته و در تمامی تظاهرات ها و فعالیت های مسالمت آمیز مشارکت فعال داشته باشند.

امروز باید در مقابل حضور قدرتمندانه بانوان فهیم و آگاهمان در طول سالیان انقلاب کمال تجلیل و تقدیر را داشته باشیم؛ تاکید می نماییم که همگی ما و کل وطن مدیون و وامدار این حضور مبارک هستیم.

در اینجا و بدین مناسبت علما با شهدای ابرار و ملت شریف تجدید عهد می نمایند تا به خونهای پاک ریخته شده و ایثار و جانفشانی گرانبهای ملت تا دستیابی به تمامی خواسته های به حقشان وفادار بمانند.

خداوندا شهدای اسلام و وطن را مورد رحمت خود قرار ده؛ مجروحین ما را شفا عنایت بفرما و برای اسرای زندانی و ایثارگران گشایشی قرار ده.

علمای بحرین
 ٨ جمادی الأولی ١٤٣٨هـ
٦ فوریه ٢٠١٧م
١٨ بهمن ١٣٩٥ش

کد خبر 3899080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha