۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۵۱

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

سالن های موسیقی استاندارد و مدرن در کشور ساخته شود

سالن های موسیقی استاندارد و مدرن در کشور ساخته شود

زنجان-معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: باید به سمت ساخت سالن های موسیقی استاندارد و تجهیزات خوب و مدرن برویم تا شاهد ارتقای موسیقی باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مرادخانی شامگاه سه شنبه در حاشیه آیین اختتامیه چهارمین جشنواره موسیقی استانی آوای امید در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه به ایام فاطمیه نزدیک می شویم و دهه دوم فاطمیه برنامه اجرایی صحنه ای نداریم.

وی اظهار کرد: باید در زمینه موسیقی کارهای زیر ساختی انجام بدهیم و مجهز شدن به سالن ها و تجهیزات رکن مهم توسعه فعالیتهای هنری است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: باید به سمت سالن های استاندارد و تجهیزات خوب و مدرن برویم تا شاهد ارتقای موسیقی باشیم و وجود سالن های استاندارد با امکانات و تجهیزات مناسب جزو زیرساخت های لازم برای توسعه فعالیت های هنری در سطح استان ها است.

مرادخانی بر تربیت نیروی انسانی ماهر و ورزیده تاکید کرد و گفت: در این راستا رشد  بالای ۱۰۰ درصد داشتیم و همچنین در آموزش ها اقدامات خوبی انجام شده است.

وی افزود: باید جشنواره در سطح ملی تعریف کنیم و مردم با حضور در این برنامه ها از فعالیت ها هنرمندان استانهای دیگر آگاه باشند.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: طی سه ماه گذشته کنسرتی لغو نشده و برنامه ای هم نبوده است و اتفاق هایی که برخی مواقع در خصوص اجرای برنامه های هنری رخ می داد، مشاهده نشده و در این بازه زمانی برنامه ای در این خصوص اجرا نشده است.

مرادخانی افزود: جشنواره موسیقی آوای امید زنجان قابلیت ملی شدن دارد و با همکاری انجمن موسیقی تلاش هایی در این راستا انجام خواهیم داد.

کد خبر 3900657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha