۲۰ بهمن ۱۳۹۵، ۸:۲۰

نماینده ولی فقیه درکردستان:

گفتمان انقلاب اسلامی امنیت پایدار را به دنبال دارد

گفتمان انقلاب اسلامی امنیت پایدار را به دنبال دارد

سنندج- نماینده ولی فقیه درکردستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران پایه های گفتمان‌های کمونیست، لیبرالیسم و سوسیالیسم را لرزاند، گفت:گفتمان انقلاب اسلامی امنیت پایدار را به دنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در دیدار با فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان و فرمانده انتظامی، مرزبانی و قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در سنندج برگزار شد، با تبریک ایام خجسته دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: اندیشه‌های حضرت امام(ره) و پیروزی انقلاب اسلامی دنیا را تکان داد و تحولات عظیمی در جهان برپا کرد.

وی عنوان کرد: امام(ره) زمینه عروج شهدا و بستری فراهم کرد که آن انسان ها به جایگاه والای خود برسند و امنیت و آرامش کنونی کشور مرهون خون پاک شهیدان اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: افتخار همه ما مسلمین ایران اسلامی این است که تحت رهبری انسان مدبر و والای مقام معظم رهبری زندگی می کنیم و با افتخار می توانیم بگوییم که رهبر کشور عزیزمان امام خامنه‌ای است.

وی ادامه داد: گفتمان انقلاب اسلامی امنیت پایدار را به دنبال دارد و این امنیت و آرامش را به خوبی می‌توانیم در کشور ایران ببینیم و گفتمان‌های کمونیست، لیبرالیسم و سوسیالیسم را باطل و پایه‌های آنها را لرزاند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه قبل از انقلاب امنیت و اوضاع به هم ریخته بود افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی امنیت و آرامش در کشور ایجاد شد و نگاه ایران اسلامی ایجاد وحدت جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه منافقین در آن دوران شعار انحلال ارتش را سرمی‌دادند، اظهار داشت: حضرت امام(ره) نه تنها آن شعارها را منحل کرد بلکه از ارتش هم حمایت و پشتیبانی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به سخنان اخیر ترامپ، گفت: ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا در سخنرانی‌های خود داد و فریاد می‌کشید که ملت ایران از آن بترسند و شاید بزدل‌ها و کسانی که دل در گرو نظام ندارند واهمه داشته باشند اما مردم انقلابی ایران اسلامی با اعتماد و ایمان به خداوند خم به ابرو نمی‌آورند و در این دوران ۳۸ سال پای نظام و انقلاب ایستادگی کردند و خواهند کرد.

وی با بیان اینکه خداوند متعال نظام ولایی را به مخلوقات هدیه کرده است، افزود: نظام کشور ایران ولایی و خدایی است چون باتقواترین، جامع‌ترین و مدبرترین رهبر عزیز را داریم و همه مردم باید همیشه این روحیه انقلابی را حفظ کنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در انقلاب روحیه جهادی و ایثار مشخص است، عنوان کرد: فرد انقلابی به کسی گفته می شود که در تمام صحنه ها حضور داشت هباشد و ترسی نداشته باشد و روحیه انقلابی مردم ایران باعث استقلال کشور شد.

وی با اشاره به اهداف شوم داعشی‌ها گفت: ضربه زدن به اسلام هدف اصلی داعش است و آمریکا و اسرائیل نیز مثل سگ از اقتدار ایران می‌ترسند و همه ما نیز براساس گفتمان اما(ره) در برابر همه دشمنان ایستادگی و با ظلم مبارزه می‌کنیم.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی افزود: افتخاراتی که امروزه کشورمان به دست آورده به دلیل داشتن رهبر فرزانه، توان، ایمان و روحیه انقلابی مردم ایران بوده و خوشبختانه همه نیروهای مسلح با هم متحد و به یکدیگر کمک می‌کنند.

وی اظهارداشت: در همه این چندساله ابرقدرت‌ها دست به دست هم دادند و با نقشه های مختلف و هر غلطی که توانستند انجام دادند اما چون خداوند پشتیبان ملت ایران است به جایی نرسیدند.

کد خبر 3900692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha