فعال بحرینی:

آل‌خلیفه به نقض حقوق بشر در بحرین ادامه می‌دهد

آل‌خلیفه به نقض حقوق بشر در بحرین ادامه می‌دهد

«حسین رضی» فعال بحرینی با بیان اینکه آل خلیفه به نقض حقوق بشر در بحرین ادامه می دهد، گفت: افراد تحت امر رژیم آل خلیفه به قصد کشتن، معترضان بحرینی را هدف قرار می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العالم، «حسین رضی» عضو مرکز حقوق بشر بحرین در سخنانی گفت: مقامات آل خلیفه هنوز هم برای پراکنده کردن معترضان و راهپیمایی ها از گلوله های ساچمه‌ای استفاده می کنند که این روش مغایر با قوانین و کنوانسیون های بین المللی است.

بر اساس این گزارش، رضی افزود: لباس شخصی های وابسته به دستگاه امنیتی آل خلیفه، در برخی از موارد برای پراکنده کردن تجمع کنندگان به قصد کشتن، آنها را به طور مستقیم هدف قرار می‌دهند.

به گفته این فعال بحرینی، در فاصله زمانی ۳۰ ژانویه تا ۵ فوریه جاری، دستکم ۲۱ نفر از جمله یک کودک به اتهام ارتباط با فعالان سیاسی مخالف بازداشت شده اند.

رضی افزود: در این مدت، مناطق و روستاهای بحرینی بیش از ۵۲ اعتراض مردمی را شاهد بودند که دستکم ۱۳ اعتراض با سرکوب نیروهای امنیتی مواجه و شماری از شهروندان زخمی شدند.

این عضو حقوق بشر بحرین با تاکید بر عدم مجازات عاملان واقعی و مرتکبین جنایات و سرکوب مردم انقلابی در این کشور، گفت: بر اساس آمار موجود، همچنان مقامات آل خلیفه به نقض حقوق بشر در بحرین ادامه می دهند.

کد خبر 3900985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha