۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۲۱

در پایان روز سوم مسابقات؛

هشت تیم مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال دانش آموزی مشخص شد

هشت تیم مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال دانش آموزی مشخص شد

بندرعباس - با پایان روز سوم مسابقات، هرمزگان، تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، توابع تهران، البرز، فارس و قزوین به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی مدارس کشور صعود کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، با سه تساوی و دو برد در پایان روز سوم بازی ها، تکلیف تیم های صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شد. تیم هرمزگان، تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، توابع تهران، البرز، فارس و قزوین  با کسب بهترین نتایج توانستند جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات را بدست آورند.

در این مرحله تیم تهران و اصفهان، فارس و البرز، توابع تهران و قزوین و همچنین هرمزگان و آذربایجان شرقی باهم به رقابت می پردازند تا تکلیف چهار تیم صعود کرده به مرحله نیمه نهایی این مسابقات مشخص شود.

در بازی های امروز،دو تیم آذربایجان شرقی و خراسان شمالی به مصاف هم رفتند که تیم آذربایجان در یک بازی منطقی و حساب شده توانست با نتیجه سه بر صفر حریف خود را مغلوب کند. در رقابت دو تیم اصفهان و کردستان نیز این تیم اصفهانی بود که توانست با سه گل از سد کردستان بگذرد و پا به مرحله بعد بگذارد.

سه دیدار دیگر روز سوم با تساوی خاتمه پیدا کرد و  تیم ها امتیازات را تقسیم کردند. دیدار تیم های البرز - شهرستان های تهران به تساوی ۲بر ۲ انجامید. لرستان  و مرکزی هم به نتیجه ای بهتر از یک بر یک دست پیدا نکردند. در آخرین بازی نیز تلاش دو تیم قزوین و فارس نیز بدون گل پایان یافت.

لازم به ذکر است که بازی های یک چهارم نهایی روز پنج شنبه ۲۱ بهمن ماه در دو زمین تختی و خلیج فارس برگزار خواهد شد.

کد خبر 3901559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha