۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۲۵

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

دین با «صلح و آرامش» موافق و با «ننگ و ذلت» مخالف است

دین با «صلح و آرامش» موافق و با «ننگ و ذلت» مخالف است

قزوین- نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان این‌که صلح و امنیت پیام قرآن و دین اسلام است، گفت: همان‌گونه که دین و قرآن با جنگ مخالف است، با ننگ نیز مخالفت کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر پنجشنبه در همایش جوان انقلابی که در سالن اجتماعات شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، با بیان این‌که صلح، امنیت، آسایش و آرامش پیام قرآن و دین اسلام است، اظهار کرد: همان‌گونه که دین و قرآن با جنگ مخالف است، با ننگ نیز مخالفت کرده است.

وی تصریح کرد: اگر پاسخ دشمنانی که به خاک کشور طمع می‌کنند، قاطع و محکم داده نشود، به ننگ مبتلا می‌شویم و شهیدان گران‌قدر ما برای این‌که زیر بار ننگ نرویم راه مبارزه و شهادت را انتخاب کردند.

امام‌جمعه قزوین با بیان این‌که انقلاب ما به منظور برقراری امنیت، آسایش، حفظ عزت و اقتدار کشور به پیروزی رسید، گفت: مستشاران امریکایی کشور را ملک خود می‌دانستند اما به برکت پیروزی انقلاب اسلامی دست آن‌ها از کشور کوتاه شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: ما در دوران دفاع مقدس جنگی نداشتیم بلکه هشت سال دفاع مقدس در مقابل زیاده خواهی‌ها و هجوم بعثی‌ها داشتیم.

وی ادامه داد: امروز امریکایی‌ها تروریست‌ها را پناه می‌دهند و آن‌ها را برای حمله به ایران تشویق و تحریک می‌کنند تا ایران را مانند سوریه و عراق دچار بحران و نا امنی کنند؛ در حالی که خودشان را مهد دموکراسی می دانند.

آیت‌الله عابدینی عنوان کرد: جوانان ما باید با بصیرت، آگاهی و شجاعت در میدان باشند تا بتوانیم آرمان‌های انقلاب را محقق کنیم و در مقابل فتنه‌های امریکایی‌ها و مستکبران با قدرت ایستادگی کنیم.

کد خبر 3902287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha