۲۲ بهمن ۱۳۹۵، ۹:۴۱

عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی:

حضور ملی ملت دشمن را وادار به عقب نشینی می کند

حضور ملی ملت دشمن را وادار به عقب نشینی می کند

نکا - عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران با ثابت قدم ماندن در اعتقادات و اصول دینی دشمن را در جای خود متوقف و وادار به عقب نشینی می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی چمران پنجشنبه شب در یادواره شهدای ورزشکار و مدافع حرم که در مسجد جامع شهرستان نکا برگزار شد، با اشاره به توطئه های دشمنان در طول تاریخ اظهار داشت: دشمنان از قبل و بعد از انقلاب اسلامی همواره با حربه های متنوع درصدد براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بر آمدند تا از این طریق بتوانند انقلاب اسلامی را که برخواسته از یک ارزش دینی، اعتقادی و مردمی بود سست و ضعیف جلوه دهند.

وی افزود: خوشبختانه با اعتقادات قوی، ایمان راسخ مردم و همچنین بهره گیری از اندیشه های ناب امام راحل نه تنها ذره ای از ارزش های انقلاب اسلامی در بین مردم کاسته نشده است بلکه این انقلاب مردمی و قدرتمند به عنوان انقلابی کم نظیر با هیچ یک از انقلاب های دیگر دنیا قابل قیاس نخواهد بود.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر تهران ملت ایران در عین موحد بودن با اتحاد، انسجام و همچنین پیروی از بیانات امام راحل به عنوان اندیشه راه شان توانستند این انقلاب را به عنوان ابر انقلاب های دنیا به پیروزی برسانند به طوری که هم اکنون پس از گذشت سی و هشت سال از بهار پیروزی این انقلاب راه و منش مردان انقلابی ادامه دارد.

چمران بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران بر پایه خون شهدای انقلاب، دفاع مقدس، شهدای ترور و همچنین امروز بر پایه خون شهدای مدافع حرم در مرزهای کشور استقرار یافته است لذا وحدت در حرکت های مردمی تبلور ادامه داشتن این مسیر روشن را به نمایش می گذارد.

وی از شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن به عنوان فرصتی برای قدر دانی از شهدای انقلاب و حفظ حرمت خون پاک شهدا یاد کرد که نماد استقلال، آزادی و تجدید بیعت با آرمان های امام راحل است.

این مسئول ادامه داد: ملت ایران با ثابت قدم ماندن در اعتقادات و اصول دینی هرساله با حرکتی بی نظیر و انقلابی دشمن را در جای خود متوقف و وادار به عقب نشینی می کنند.

عضو هیأت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نماد زرینی از وحدت مردم مسلمان کشورمان در طی سال های متمادین دوران انقلاب بود که توانستند در پرتو دین اسلام و با تاسی از نصایح امام راحل از یوغ طاغوت خارج شده و ظالم را به زبالدان تاریخ هدایت کردند.

چمران اضافه کرد: حضور پرشور مشارکتی مردم در حرکت های ملی سیلی محکمی بر چهره استکبار جهانی می زند که همین امر سبب می شود ولایتمداری خود را نسبت به امام و نظام به جهانیان ثابت کنند.

کد خبر 3902779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha