۲۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۳۹

هم‌زمان با سی و هشتمین بهار انقلاب؛

موج خروشان مردم خراسان شمالی در دریای حضور/حماسه‌ای دیگر رقم خورد

موج خروشان مردم خراسان شمالی در دریای حضور/حماسه‌ای دیگر رقم خورد

بجنورد- حضور گسترده و با بصیرت اقشار مختلف مردم خراسان شمالی در روز ۲۲ بهمن و سی و هشتمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی، برگ زرین دیگری را بر تاریخ این استان رقم زد.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها- محبوبه عبدی: امروز ۲۲ بهمن‌ماه، روز متفاوتی در خراسان شمالی است روزی که بازهم تاریخ‌ساز شد و برای سی و هشتمین بار در تقویم تاریخ پرافتخار ایران اسلامی بانام حضور، حماسه و پیروزی به ثبت رسید.

مردمان دیار خراسان شمالی، گنجینه فرهنگ‌ها و معرفت‌ها، امروز همپای سایر هم‌وطنان خود درصحنه حضور داشتند، صحنه‌ای که در طول سی‌وهشت سال پیروزی انقلاب اسلامی، رشادت، فداکاری و این حضور به‌موقع و همراه با بصیرت مردم انقلابی و ولایت مدار را به فراوانی به خود دیده است.

حضور گسترده اقشار مختلف مردم خراسان شمالی در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر برگ زرینی بر دفتر پرافتخار تاریخ این استان رقم زد، حضور گسترده همراه با شور و شعور که‌موج خروشانی شد و لرزه بر اندام دشمن افکند، به‌راستی‌که دنیا از این حضور به حیرت آمد.

امروز همه آمدند، همان‌گونه که وعده داده بودند؛ سرمای هوا و بارش برف نیز مانع از این حضور پرشور نشد از خرد و بزرگ، زن و مرد، پیر و جوان، محصل و معلم، کارگر و کارمند و... همه آمدند و یک‌صدا بانگ الله‌اکبر بر فراز آسمان خراسان شمالی طنین‌انداز شد.

میدان شهید بهشتی بجنورد صبح امروز جمعه مملو از مردمانی بود که آمدند تا درس استقلال و آزادی را بار دیگر برای نسل‌های پس از خود مشق کنند، مردمانی که هر یک از آن‌ها معلمان مکتب آزادگی هستند و ولایتمداری.

گام‌های استوار مردم که با فریادهای کوبنده «الله‌اکبر»، «شهیدان زنده‌اند الله‌اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» همراه بود، آنان را هرلحظه به میدان قائم (عج) نزدیک‌تر می‌کرد، میدانی که طبق رسم هرساله، میعادگاه مردم انقلابی و ولایتمدار در موعدهای حماسه‌آفرینی است.

مردم بجنورد در خیابان و کوچه‌های این شهر، در حالی سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند که اهداف معمار کبیر انقلاب را فراموش نکرده و نخواهند کرد و ثابت‌قدم درراه آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهند ماند.

حضور آحاد جامعه در راهپیمایی اقتدار ایران اسلامی را به دنیا ثابت کرد

یک دبیر آموزش‌وپرورش حاضر در راهپیمایی حضور در جشن بزرگ ۲۲ بهمن را تکلیف می‌داند و در گفتگو با خبرنگار مهر چنین می‌گوید: در شرایط حساس کنونی در منطقه و جهان شرکت تک‌تک آحاد جامعه در راهپیمایی، بار دگر اقتدار ایران اسلامی را به دنیا ثابت می‌کند.

مهین جعفری می‌افزاید: در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم که از ۴۰ سالگی تعبیر به پختگی و کامل شدن می‌شود، بنابراین مردم ایران اسلامی با توجه به این موضوع، حضور پرشور و مثال‌زدنی مردم در خیابان‌ها، بار دیگر دشمنان را مأیوس کرد.

اسدی یکی از کارکنان تأمین اجتماعی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر می‌گوید: حضور در راهپیمایی امروز، تجدید میثاق با امام (ره) و شهدا است که با آرمان‌های والا، انقلاب را به ما سپردند.

وی بیان می‌کند: اکنون‌که دنیای غرب به دنبال تفرقه‌افکنی است، باید متوجه سیل حضور در ۲۲ بهمن باشد و بداند با جنگ نرم هم راه به‌جایی نخواهد برد.

افشین که از قوم ترکمن استان است در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار می‌کند: انقلاب اسلامی خدمات گسترده‌ای در نقاط مختلف شهرها و روستاها ارائه داده است و ما به‌عنوان ساکنان این سرزمین باید در پی تقویت آن باشیم و توطئه مستکبران را در ایجاد تفرقه بین مسلمانان خنثی کنیم.

 وی عنوان می‌کند: من و تمام اقوام و دوستانم شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را وظیفه می‌دانیم و برای ادای دِین به شهدا و امام شهدا حضور پیداکرده‌ایم.

میثم خدادادی یکی از جوانی است که در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده است، می‌گوید: اکنون بیش از هر زمان دیگری باید وفاداری‌مان به انقلاب اسلامی را به دنیا ثابت کنیم، چراکه دنیای غرب با سلاح تبلیغات مسموم در پی رخنه در اهداف و اعتقادات مردم است.

وی که دانشجو است، ادامه می‌دهد: ما نسل جوان که رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردم در بهمن ۵۷ و جنگ تحمیلی را در کتاب‌ها خوانده و در فیلم‌ها دیده‌ایم، اکنون باید درصحنه باشیم و از آن آرمان‌ها و اهداف، دفاع کنیم.

شرکت در راهپیمایی وظیفه همه است

محمدی بانوی خانه‌داری است که قاطعانه در راهپیمایی امروز حضور پیداکرده است، می‌گوید: حضور در جشن بزرگ انقلاب، زن و مرد، خانه‌دار و شاغل نمی‌شناسد و همه ما شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را وظیفه خود می‌دانیم.

آمدم تا مشت محکم به دهان دشمن بزنم

احمدی، پیرمرد ۷۰ ساله‌ای است که با زبان ساده اما دل‌نشین و اثرگذار می‌گوید: امروز به خیابان آمده‌ام تا مشت محکمی بر دهان دشمنان بکوبم.

وی بیان می‌کند: سی‌وهفت سال است که در جشن پیروزی انقلاب اسلامی با مردم در راهپیمایی‌ها شرکت کردم و تا زمانی که توان حرکت داشته باشم، بازهم درصحنه حضور خواهم داشت.

یکی دیگر از شهروندان بابیان اینکه شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را تکلیف خود می‌دانم، تأکید کرد: امروز ایران اسلامی در امنیت و آرامش به سر می‌برد و من برای شکر گذاری از این نعمت بزرگ همانند سایر همشهریانم در راهپیمایی شرکت کردم.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز ۲۲ بهمن‌ماه، مردم خراسان شمالی بار دیگر حماسه‌آفرین شدند و آفرین بر آنان که با حضور خود، اتحاد و همدلی را به حد عالی به نمایش گذاشتند و دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی را دررسیدن به اهداف خود مأیوس کردند.

سی و هشتمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان شمالی با حضور آحاد مردم و مسئولان با هر قومیت و گرایش سیاسی و... برگزار شد و مردم استان با آرمان‌های انقلاب و راه امام (ره) و شهدا تجدید بیعت کردند تا باقی بماند این راه و استوار بماند انقلاب اسلامی ایران.

کد خبر 3902798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha