۲۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۲۵

طی پیامی مشترک؛

نماینده ولی فقیه واستاندار گیلان از حضور پرشور مردم قدردانی کردند

نماینده ولی فقیه واستاندار گیلان از حضور پرشور مردم قدردانی کردند

رشت-نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان طی پیامی مشترک از حضور پرشور و آگاهانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، آیت الله زین العابدین قربانی و محمدعلی نجفی در پیامی مشترک از حضور پرشکوه و آگاهانه مردم شریف گیلان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

در متن این پیام آمده است: خداقوت به گام های استوارتان، سربلند باد پرچم همت و آزادگی تان و درود خدا بر عزم راسخ و بصیرت بی همتایتان که در زیر بارش باران و سرمای هوا، سیل خروشان جمعیت راهپیمایی به اقیانوس بزرگ وحدت و همدلی برای بزرگداشت نعمت های انقلاب و پاسداشت استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تبدیل شد.

دگربار سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و حضور با شکوه شما مردم شریف و ولایت مدار در راهپیمایی یوم االله ۲۲ بهمن و ثبت صحنه های به یادماندنی، نشان داد که مردم گیلان همچون دیگر هموطنانشان فارغ از هرگونه سلایق و اندیشه حزبی و جناحی در تجدید میثاق با آرمان های امام راحل(ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب و پاسخ محکم به یاوه گویان و دشمنان نظام یکصدا هستند.

اینجانبان از مردم مؤمن، انقلابی و عزیز گیلان که جلوه دیگری از شکوه وحدت ملی را به نمایش گذاشتند، صمیمانه تشکر و قدردانی کرده و سعادت، سربلندی و بهروزی همگان را در مسیر دستیابی همه جانبه به آرمان‌های تابناک انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند منان مسألت می‌ کنیم.

کد خبر 3903115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha