تشدید سیاست های سرکوبگرانه آل خلیفه؛

ابهام در وضعیت چهار بانوی بازداشت شده، یک روحانی و دو جوان بحرینی

ابهام در وضعیت چهار بانوی بازداشت شده، یک روحانی و دو جوان بحرینی

علاوه بر عدم مشخص بودن وضعیت یکی از علمای بازداشت شده بحرین، تعداد بانوان بازداشت شده بحرین که اطلاعی از وضعیت آنان در دست نیست، به چهار تن رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از گذشت دو روز از بازداشت شیخ «محمدصالح القشعمی» به همراه دختر و پسرش در پی حمله نیروهای امنیتی به منزلشان در منطقه باربار هنوز هیچگونه خبری از وضعیت، علت بازداشت و محل بازداشت آنها در دست نیست.

همچنین ابتسام الصائغ و دیگر فعالان حقوقی از بازداشت خانمی در یکی از ایست و بازرسی ها در صبح امروز خبر داده اند که از وضعیت وی نیز هیچگونه اطلاعاتی وجود ندارد.

پنج شنبه شب گذشته نیز نیروهای امنیتی با حمله به منزل یکی از جوانان انقلابی تحت پیگرد (حسن علی شکر) در منطقه باربار اقدام به بازداشت پسر و دختر خانواده (دایی و خاله این جوان) نمودند که پسر خانواده همان شب آزاد شده اما از وضعیت دختر خانواده هنوز اطلاعی در دست نیست.

تا بدین لحظه پیگیری های این خانواده در خصوص وضعیت جوان تحت پیگردشان (حسن) که طبق گزارش ادعایی وزارت کشور از فراریان زندان «جو» است و خاله وی بی نتیجه مانده است.  

خانم بحرینی دیگری نیز در هنگام بازگشت از سفر  در فرودگاه بحرین بازداشت شد. بدین ترتیب تعداد بانوان بازداشت شده بحرین در دو روز گذشته که اطلاعی از وضعیت آنان در دست نیست به چهار تن رسید : «امیره القشعمی»، «حمیده الخور»، «فاتن حسین» و «منی حبیب».

این در حالی است که تحصن کنندگان در منطقه دراز و اطراف منزل آیت الله عیسی قاسم دیشب به برگزاری مراسم یادبودی برای سه جوان شهید به قتل رسیده توسط آل خلیفه اقدام نموده و امروز نیز دست به راهپیمایی پرشوری زدند. از سوی دیگر نیز مزدوران آل خلیفه به منطقه دراز و منطقه بنی جمره یورش بردند.

همچنین مردم در مناطق دیگر بحرین نیز با برپایی تظاهراتی در عصر امروز خونریزی و جنایات آل خلیفه را محکوم نمودند و همچنین نسبت به اینکه با گذشت سه روز از شهادت سه جوان بحرینی هنوز اطلاعی از پیکر آنها در دست نیست و پیکرهایشان برای تشییع در اختیار خانواده هایشان قرار نگرفته، اعتراض کردند. مادر شهید رضا الغسره از تظاهرات کنندگان استقبال کرد. همچنین مردم به دور منزل شهید محمود یوسف تجمع کردند.

کد خبر 3904296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha