۲۳ بهمن ۱۳۹۵، ۲۰:۰۱

از ابتدای سال جاری تاکنون؛

۱۵۷میلیارد ریال تسهیلات اشتغال ازسوی بسیج سازندگی مرکزی پرداخت شد

۱۵۷میلیارد ریال تسهیلات اشتغال ازسوی بسیج سازندگی مرکزی پرداخت شد

اراک- رئیس بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: طی سال جاری تاکنون ۱۵۷میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از سوی بسیج سازندگی سپاه استان به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فراهانی روز شنبه در نشست کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری روستایی استان مرکزی در اراک اظهار داشت: تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده از سوی بسیج سازندگی سپاه استان در حوزه کاشت زعفران، تولید صنایع دستی، تولید گیاهان دارویی، پرورش قارچ، محصولات گلخانه ای، شیلات، پرورش بلدرچین، پرورش زنبور عسل و همچنین راه اندازی صنایع تبدیلی پرداخت شده است.

وی با اشاره به تسهیلات پرداخت شده به متقاضیان روستایی افزود: با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، ۵۷۶ فرصت شغلی در مناطق روستایی استان ایجاد شده است.

رئیس بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: در بخش صنایع تبدیلی به ویژه صنایع تکمیلی حوزه کشاورزی، ظرفیت مطلوبی در شهرستان های استان فراهم است و به همین دلیل برنامه ریزی برای افزایش فعالیت های کارآفرینی و اشتغالزایی در این بخش را مدنظر داریم.

فراهانی خاطرنشان ساخت: طبق برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم مقرر است ظرفیت های صنایع تبدیلی در شهرستان و قطب تولید آن شهرستان و صنایع تکمیلی مرتبط با آن مورد شناسایی قرار گیرد و برای کارآفرینی و اشتغال در این زمینه وارد عمل شویم.

رئیس بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: البته اشتغالزایی در بخش صنایع تبدیلی نیازمند پرداخت تسهیلات بیشتری نسبت به سایر مشاغل است و در این زمینه نیاز داریم اعتبارات این حوزه افزایش یابد.

وی تصریح کرد: فرهنگ سازی در زمینه اشتغالزایی در مناطق روستایی به منظور تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و عمل به تاکیدات مقام معظم رهبری باید مدنظر قرار گرفته و اقدامات موثرتری در راستای نهادینه سازی این موضوع صورت پذیرد.

کد خبر 3904358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha