۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۳۲

رئیس پلیس راه خراسان رضوی:

جاده های خراسان رضوی مه گرفته و لغزنده اند

جاده های خراسان رضوی مه گرفته و لغزنده اند

مشهد ـ رئیس پلیس راه خراسان رضوی از مه گرفتگی و لغزندگی در سطح جاده های این استان به دلیل بارش برف و باران خبر داد.

سرهنگ هادی امیدوار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه بارش برف و باران در اغلب جاده های خراسان رضوی، هم اکنون بسیاری از جاده ها با لغزندگی و محدودیت دید همراه هستند.

وی با اشاره به لغزندگی جاده های خراسان رضوی به علت بارش های صورت گرفته، افزود: هم اکنون در مسیر مشهد- نیشابور، آزادراه شهید شوشتری، گردنه شریف آباد، ابرش و دیزباد در مسیر نیشابور نیز مه غلیظ و محدودیت دید گزارش شده است.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی با اشاره به وجود مه گرفتگی و کاهش دید در جاده ها ادامه داد: در مسیر مشهد- کلات در گردنه گوجْگی علاوه بر لغزندگی به سبب بارش برف، سطح جاده ها مه گرفته اند و رانندگان با محدودیت دید ۵۰ متر مواجه هستند.

وی با تاکید بر اینکه ۵۱ گردنه در راه های شهری به طول ۵۴۵ کیلومتر و ۱۷۲ گردنه در راه های روستایی به طول ۵۷۴ کیلومتر در خراسان رضوی وجود دارد، گفت: در گردنه رباط سفید و خماری در مسیر مشهد- تربت حیدریه و گردنه مزداوند در مسیر سرخس نیز مه غلیظ گزارش شده و سایر مسیرها نیز بارش باران و لغزندگی سطح جاده در آن ها جریان دارد.

امیدوار با بیان اینکه خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۴۸۳ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۳۳۱ کیلومتر آن راه های بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر راه روستایی است، عنوان کرد: هم اکنون تمام جاده های استان باز است و حرکت در آن ها جریان دارد، ولی رانندگان باید با دقت رانندگی کنند.

کد خبر 3904780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha