۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۳۷

حاشیه‌های دیدار استقلال و پرسپولیس؛

برگزاری دربی با توپ پلاستیکی و فروش بلیت با چند برابر قیمت

برگزاری دربی با توپ پلاستیکی و فروش بلیت با چند برابر قیمت

تعدادی از هواداران استقلال و پرسپولیس بیرون از ورزشگاه با توپ پلاستیکی و گل کوچک دربی سرخابی ها را برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، هشتاد و چهارمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و یکم از شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ساعت ۱۵ امروز یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

حاشیه های قبل از دیدار را در زیر خواهید خواند:

*  از ساعت ۸ صبح درهای ورزشگاه به روی هواداران بازشده و علاقمندانی که از شهرستان به تهران آمده بودند و شب گذشته را در ماشین‌های خود کنار ورزشگاه خوابیده بودند وارد استادیوم شدند. به هنگام ورود هواداران دو تیم به زمین آنها برای یکدیگر کری خواندند که همین مسئله باعث شد بین آنها درگیری به وجود آمده که پلیس به این قائله خاتمه داد.

* تعدادی از طرفداران دو تیم با گذاشتن دروازه کوچک در بیرون از ورزشگاه یک دربی پلاستیکی را برگزار کردند که هواداران دور آنها جمع شده و تیم‌های محبوب خود را تشویق کردند البته این دربی برنده نداشت و با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

* تعدادی افراد سودجو که بلیت بازی را در اختیار داشتند و مشخص نبود آنها را ازکجا آورده‌اند این کارتها را به برخی تماشاگران با قیمت‌های چند برابر می‌فروختند.

* هوادارانی که از شب گذشته در کنار استادیوم حضور پیدا کرده بودند مجبور شدند ساندویچ‌های بی‌کیفیت و معروف دست فروشان را با قیمت ۱۵ هزار تومان خریداری کنند.

* هواداران پرسپولیس که اعتقاد دارند امروز تیمشان پیروز دربی هشتادوچهارم خواهد بود زودتر به ورزشگاه آمده تا بتوانند برای دربی خود را آماده کنند. عوامل انتظامی با برخوردی خوب هواداران را هدایت می‌کردند تا آنها با آرامش وارد شده و با طرفداران تیم رقیب درگیر نشوند.

* هواداران دو تیم برای شادی روح منصور پورحیدری و هادی نوروزی فاتحه قرائت کردند.

* طرفداران استقلال، فرهاد مجیدی و علی منصوریان را مورد تشویق قرار داده و هواداران پرسپولیس، وحید امیری، بیرانوند و طارمی را مورد تشویق قرار می‌دادند.

* با توجه به بارش باران در ورزشگاه، برخی هواداران ترجیح می‌دادند وارد استادیوم نشده و در مکان‌هایی که از گزند باران در امان خواهند ماند بمانند تا دقایق پایانی خود را به ورزشگاه برسانند.

* تعدادی از خبرنگاران و عکاسان نیز از صبح زود در ورزشگاه حضور داشتند تا بتوانند اخبار دربی ۸۴ را پوشش بدهند.

کد خبر 3904843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha