۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه خبر داد:

نقشه راه سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه تدوین می‌شود

 نقشه راه سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه تدوین می‌شود

کرمانشاه- مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه از تدوین نقشه راه استان با همکاری دستگاه‌های ذیربط خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه، نشست مدیران حوزه سرمایه گذاری به ریاست دکتر خسروی مدیرکل مرکز خدمات سرمایه گذاری استان برگزار شد.

در این نشست با حضور مدیران سازمان های صنعت معدن و تجارت، برق منطقه ای، جهاد کشاورزی، شرکت ارتباطات زیرساخت، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، ارتباطات و فناوری اطلاعات و مرکز خدمات سرمایه گذاری برگزار شد، مسائل و مشکلات حوزه سرمایه گذاری و نحوه هم افزایی سازمان ها و دستگاه های مرتبط با این حوزه مورد بحث و بررسی کارشناسی قرار گرفت.

مدیرکل مرکز خدمات سرمایه گذاری استان در این نشست با تاکید بر لزوم تسهیل فرایند سرمایه گذاری در استان اظهار داشت: تسهیل در روند سرمایه گذاری و رفع موانع موجود  بر سر راه کارآفرینان از جمله اهداف مهمی است که در راستای پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی رهبر معظم انقلاب، توسط دولت تدبیر و امید با جدیت در حال انجام است.

دکتر خسروی تصریح کرد: متأسفانه مجموعه قوانین و دستورالعمل های درون استانی وجود دارند که همچنان در روند سرمایه گذاری ایجاد مانع می کنند و بازدارنده هستند که باید پس از شناساسی به دنبال لغو آن ها باشیم.

این مدیر اقتصادی افزود: با توجه به تاکیدات دکتر رازانی استاندار محتر م در زمینه معرفی پتانسیل ها، مشوق ها و مزیت های سرمایه گذاری استان باید تلاش کنیم این قابلیت ها در قالب های مناسبی به سرمایه گذاران و کارآفرینان ارایه شوند.

در این نشست تسریع در پاسخ به استعلام حوزه های سرمایه گذاری، برگزاری دوره های آموزشی و تدوین نقشه های جامع سرمایه گذاری از دیگر موضوعاتی بود که طرح و بررسی و سپس به تصویب رسید.

کد خبر 3904854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha