۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۶:۱۰

فرمانده انتظامی خمین خبر داد؛

سرقت و ضرب‌وشتم عاقبت دوستی تلگرامی/ سارقان دستگیر شدند

سرقت و ضرب‌وشتم عاقبت دوستی تلگرامی/ سارقان دستگیر شدند

اراک- فرمانده انتظامی شهرستان خمین گفت: جوانی که برای دیدار دوست تلگرامی اش به یکی از روستاهای اطراف خمین رفته بود، از سوی چند نفر مورد ضرب و شتم قرار گرفت و اموالش سرقت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه پلیس، محمدعلی گودرزی اظهار داشت: چندی پیش شخصی طی تماس با مرکز فوریت های پلیس شهرستان اعلام کرد که چند جوان در حوالی یکی از روستاهای خمین اموال او را به سرقت برده اند.

وی افزود: با حضور تیمی از ماموران انتظامی در محل و در روند تحقیقات، مرد جوان به ماموران انتظامی گفت که مدتی است از طریق شبکه اجتماعی تلگرام با فردی آشنا شده و قرار بود که آنها در حوالی یک روستا یکدیگر را ملاقات کنند.

گودرزی ادامه داد: زمانی که این جوان به روستا وارد می شود چهار جوان به وی حمله ور شده و با ضرب و شتم او، مقداری وجه نقد و گوشی تلفن همراهش را سرقت می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین خاطرنشان کرد: تحقیقات برای شناسایی جوانان ضارب آغاز شد و بعد از مدت زمان کوتاهی هر چهار جوان شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر شدند.

گودرزی با اشاره به ارجاع پرونده دستگیرشدگان به مرجع قضایی به کاربران فضای مجازی توصیه کرد که در شبکه های اجتماعی به هیچ عنوان به فرد مقابل خود اعتماد نکرده و موارد مشکوک را برای بررسی از طریق سایت پلیس فتا، به پلیس گزارش کنند.

کد خبر 3905199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha