تظاهرات گسترده مردم بحرین در شب ۱۴ فوریه +تصاویر

تظاهرات گسترده مردم بحرین در شب ۱۴ فوریه +تصاویر

مردم و گروه های انقلابی بحرین اعلام نمودند در فعالیتهای میدانی ششمین سالروز انقلاب ۱۴ فوریه حضور فعال و مستمر خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، مردم و گروه های انقلابی اعلام نمودند فردا در کنار حضور در مراسم های دومین روز از یادبود شهدا در فعالیتهای میدانی ششمین سالروز انقلاب ۱۴ فوریه حضور فعال و مستمر خواهند داشت.

همچنین امروز شخصیتهای انقلابی- سیاسی، علما و مردم از مناطق مختلف از ابتدای صبح تا کنون در حسینیه امام زین العابدین (ع) منطقه بنی جمره جهت برگزرای اولین روز از مراسم یادبود شهدا و همراهی و همدلی با خانواده شهدا گرد هم آمدند.

حضور دائمی شخصیتهای سیاسی و انقلابی غیر شیعه در مراسم های یادبود شهدا مانند «ابراهیم شریف» حکایت از وجود همدلی و عدم محدود شدن تحرکات انقلابی به شیعیان بحرین دارد.

همچنین شب ۱۴ فوریه و دومین روز از به خاکسپاری شهدا شاهد تظاهرات گسترده مردم بحرین بود.

همچنین معارضین بحرینی در خارج از بحرین به مناسبت فرارسیدن سالروز انقلاب ۱۴ فوریه بیانیه ای را صادر کردند.

در این بیانیه با اشاره به شهادت جوانان بحرینی در فاصله کمی از سالروز انقلاب ۱۴ فوریه و عظمت جانفشانی و صلابت و ایمان آنان و خانواده هایشان در ادامه مسیر انقلاب آمده است:

«خون ریخته شده شهدای مجاهد ما گواه آن است که جوانان ما به تکلیف و وظیفه خود آگاه بوده و آمادگی جانفشانی های بزرگ را در راه آن دارند و همچنین اثباتی است بر ایمان ملت به خواسته های انسانی و ملی خویش که همانا نابودی ظلم و استبداد و تشکیل دولت عدل و عزت و کرامت برای همه بحرینی ها ست.

ای ملت فدایی و شهادت طلب چهره حقیقی آنچه در بحرین می گذرد را نشان دادید، به همین جهت دشمنتان نتوانست انقلاب را سرکوب کرده و یا چهره آن را دگرگون بنمایاند، از گرفتاری به ناتوانی و از ناتوانی به شکست رسید. این جنون خونریزیش در وقت حاضر نشانگر ناتوانی و تحلیل رفتن نیرویش می باشد. در نتیجه تاکید کرده و اصرار می نماییم که پاسداشت سالگرد انقلاب امسال در خور خون شهیدان و آزادی قریب الوقوع باذن الهی باشد».

کد خبر 3906548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha