۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۲۲

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

مسئولان ترویج فرهنگ دینی وشناخت آسیب های فرهنگی رامدنظر قرار دهند

مسئولان ترویج فرهنگ دینی وشناخت آسیب های فرهنگی رامدنظر قرار دهند

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی در استان باید ترویج فرهنگ دینی و شناخت آسیب های فرهنگی را مدنظر قرار داده و برای رفع آن برنامه ریزی و اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی صبح چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: امروز برنامه ریزی در حوزه فرهنگی به منظور ترویج فرهنگ اسلامی و کاهش آسیب های اجتماعی اهمیت زیادی دارد چرا که دشمن تلاش دارد از همین نقطه به انقلاب ضربه بزند.

وی افزود: این استان زادگاه بنیان گذار انقلاب اسلامی و همچنین بسیاری از مفاخر بزرگ کشور است، بنابراین می طلبد که در حوزه فرهنگی و اجتماعی سرآمد و الگو باشد که به منظور دستیابی به این مهم باید از سوی مدیران برنامه ریزی های فرهنگی انجام شود.

دشمن به دنبال آن است که روحیه انقلابی را از ملت ایران و جوانان بگیرد و میان نظام اسلامی و مردم فاصله ایجاد کند، بنابراین آنچه که باید به آن توجه داشته باشیم احیا و تقویت روحیه انقلابی در مردم به ویژه نسل امروز است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: تقویت روحیه انقلایی در جامعه مستلزم آن است که مدیران و مسئولان خود از منش انقلابی برخوردار باشند و یکی از مهمترین مولفه های داشتن منش انقلابی، خدمت گذاری صادقانه و متعهدانه به مردم است.

دری نجف آبادی تصریح کرد: مردم از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون همواره در عرصه های مهم کشور نقش آفرینی و حماسه آفرینی کرده اند همچون حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن و حضور گسترده در دیگر زمان ها، بنابراین مسئولان و مدیران باید دین خود را به این مردم ادا کنند و در راستای حل مشکلات موجود تلاش مضاعفی داشته باشند.

وی خاطرنشان ساخت: حضور پرشور مردم در عرصه های حماسه آفرینی، مهمترین عاملی است که یأس دشمن را به دنبال دارد و به استکبار جهانی و تمام دنیا نشان می دهد که مردم هنوز روحیه انقلابی دارند و به آرمان های امام راحل و شهدا پایبند هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: همچنین حضور گسترده مردم در عرصه های مختلف، نشانگر آن است که ملت پشتیبان ولایت هستند و به سبب این اتحاد و انسجام، دسیسه های دشمن اثری بر آنها ندارد.

دری نجف آبادی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح زندگی بانوی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س) و تبیین نقش ایشان در نشر پیام دین و تثبیت رسالت خاتم الانبیاء(ص) پرداخت.

کد خبر 3907777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha