۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۰۶

«منشا» می‌تواند آقای گل شود؛

جلالی: فیصل شایسته کار سختی برای حضور در ترکیب اصلی پیکان دارد

جلالی: فیصل شایسته کار سختی برای حضور در ترکیب اصلی پیکان دارد

سرمربی تیم فوتبال پیکان ضمن تمجید از عملکرد مهاجم خارجی تیمش، گفت: «گادوین منشا» بازیکن خوبی است که امسال می‌تواند حتی آقای گل لیگ شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی در رابطه با برتری تیم پیکان برابر استقلال خوزستان در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم و بازیکنان با اراده توانستند این مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذارند.

وی افزود: نیمه اول تیم ما تحت شرایط زمین بود و به همین خاطر به نوعی زمین‌گیر شدیم اما در نیمه دوم توانستیم با این شرایط کنار بیاییم. با توجه به شرایط زمین، بازیکنانمان فوق العاده بودند و همچنین توانستیم در بازی بزرگ و باشکوهی به برتری برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این پرسش که آیا این امکان وجود نداشت که این مسابقه در زمین اختصاصی پیکان برگزار شود؟ به رادیو تهران گفت: شرایط زمین پیکان شهر هم فکر نمی‌کنم تفاوت چندانی داشت. من با مسئولان ورزشگاه شهر قدس روز پیش از بازی صحبت هایی انجام دادم و آنها گفتند که روی زمین کاور کشیده شده و جای نگرانی نیست اما ظاهرا میزان بارش روی کاور ها زیاد بوده و موجب شده تا برف و آب به زمین برسد.

جلالی تصریح کرد: در نیمه اول سعی کردیم همان بازی همیشگی خود را با توجه به شرایط زمین ارائه دهیم اما در نیمه دوم واقعا خوب ظاهر شدیم.

وی در مورد تکمیل خط هجومی پیکان با «گادوین منشا» مهاجم خارجی تصریح کرد: هم منشا و هم سایر بازیکنان در زمین تلاش زیادی می‌کنند و موقعیت های زیادی را خلق می‌کنند. منشا هم زحمات بازیکنان را تکمیل می‌کند. فکر می‌کنم منشا حتی بتواند آقای گل لیگ برتر شود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد استفاده از «فیصل شایسته» بازیکن افغانستانی که در نقل و انتقالات نیم فصل به پیکان اضافه شد، تصریح کرد: شاید فیصل کار سختی را برای حضور در ترکیب اصلی داشته باشد اما با اراده ای که دارد  می‌تواند در آینده خود را به عنوان یکی از بازیکنان اصلی نشان دهد.

وی در پایان در مورد جایگاه پیکان در پایان فصل و اینکه آیا این تیم می تواند قهرمان شود و یا سهمیه آسیایی بگیرد، گفت: ما قدم به قدم پیش می‌رویم و اصلا دوست نداریم که بلند پروازی کنیم و این مساله روی بازیکنانمان فشار بیاورد. ما می‌خواهیم بازیکنانمان بدون استرس و در آرامش کار را پیش ببرند و فشار روی این بازیکنان تاثیر منفی نداشته باشد.

کد خبر 3907893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha