۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۳۶

برگزاری دوره ارزیابی مسابقات بین المللی قرآن بانوان و دانش آموزان

برگزاری دوره ارزیابی مسابقات بین المللی قرآن بانوان و دانش آموزان

دوره ارزیابی و انتخاب نمایندگان ایران جهت شرکت در مسابقات بین المللی قرآن، با همکاری کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم و اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف، از برگزاری دوره ارزیابی و انتخاب نمایندگان جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: این دوره روزهای شنبه ۳۰بهمن و یکشنبه اول اسفند ماه با حضور ۲۷ نفر از قاریان و حافظان رتبه های ممتاز و عالی مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش بزرگسالان و رتبه های برتر دانش آموزی و با قضاوت ۱۰ نفر از داوران ممتاز مسابقات قرآنی برگزار می شود. 

حسینی ضمن اشاره به اهداف برگزاری این دوره افزود: با توجه به اولین دوره مسابقات بین المللی بانوان و ضرورت انتخاب شایسته ترین افراد جهت این دوره از مسابقات و مسابقات بین المللی کشورهای اسلامی، این دوره با هدف انتخاب نفرات برگزیده طی فرایند ارزیابی مشخص شده و بر اساس معیارها و ملاک های مسابقات بین المللی کشورها برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این دوره دو روزه تلاوت قاریان و حافظان طی ۲ مرحله مورد ارزیابی قرار می گیرد که ان شاءالله نتایج دوره تا سوم اسفندماه اطلاع رسانی خواهد شد.

بر اساس مصوبه کمیته فنی ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور، از رتبه های اول مسابقات کشوری سال های ۸۶ تا ۹۲ و رتبه های ممتاز و عالی مسابقات کشوری سال های ۹۳ تا ۹۵ جهت حضوردر این دوره دعوت شده است.   

کد خبر 3908890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha