۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۲۹

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در گفت و گو با مهر:

استیضاح وزیر راه سیاسی نیست/کشته شدن ۱۶نفر در جاده آبباریک ورامین

استیضاح وزیر راه سیاسی نیست/کشته شدن ۱۶نفر در جاده آبباریک ورامین

تهران-عضو مجمع نمایندگان استان تهران گفت: کارآمدی موضوع اصلی استیضاح وزیر راه و شهرسازی بوده و مباحث سیاسی در این زمینه نقش و جایگاهی ندارد.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به دستور کار مجلس شورای اسلامی درباره استیضاح وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: بنده از ابتدا یکی از امضا کنندگان استیضاح وزیر راه و شهرسازی بودم و همچنان نیز بر موضع خود باقی مانده ام.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به جلسه نمایندگان استیضاح کننده با وزیر راه و شهرسازی افزود: جلسه ای در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی برگزار و استیضاح کنندگان با وزیر راه و شهرسازی گفت و گو کردند.

کارآمدی موضوع اصلی در استیضاح وزیر راه و شهرسازی است

وی با تأکید بر این نکته که ۳۴ نماینده مجلس از توضیحات وزیر راه و شهرسازی قانع نشدند، ادامه داد: ۳۴ نفر پس از برگزاری جلسه با وزیر راه و شهرسازی از توضیحات وزیر قانع نشده و نامه استیضاح را امضا کردند.

نقوی حسینی با اشاره به این نکته که استیضاح وزیر راه و شهرسازی به هیچ عنوان سیاسی نیست، اضافه کرد: کارآمدی موضوع اصلی استیضاح وزیر راه و شهرسازی بوده و مباحث سیاسی در این زمینه نقش و جایگاهی ندارد.

پروژه های مسکن مهر در منطقه ورامین بلاتکلیف باقی مانده است

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با تشریح عملکرد نامطلوب وزارت راه و شهرسازی در منطقه ورامین اظهار داشت: متأسفانه پروژه های راه شهرستان ورامین توسط وزارت راه و شهرسازی راکد مانده است.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب پروژه های مسکن در منطقه ورامین بیان داشت: متأسفانه پروژه های مسکن در منطقه ورامین اجرایی و عملیاتی نشده و مسکن مهری که بلاتکلیف و نیمه کاره بوده، همچنان بلاتکلیف باقی مانده است.

عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه راه سازی ورامین ناموفق بوده است

نقوی حسینی با تشریح عملکرد ناموفق وزارت راه و شهرسازی در دو پروژه راهسازی شهرستان ورامین ادامه داد: قرار بود تا دو پروژه راهسازی که در دولت گذشته آغاز شد، در این دولت به اتمام برسداما شاهد هستیم که ده ها نفر جان خود را در این جاده ها از دست داده اند و اقدامی از سوی دولت و وزارت راه و شهرسازی انجام نمی شود.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به مکاتبات و نامه نگاری های متعدد با مسئولان وزارت راه و شهرسازی گفت: مکاتبات و نامه نگاری های فراوانی با مسئولان وزارت راه و شهرسازی درباره تکمیل دو جاده ورامین به آبباریک و ورامین به جوادآباد انجام شده است.

۱۶ نفر طی ماه های اخیر جان خود را در جاده آبباریک از دست داده اند

نقوی حسینی تأکید کرد: تاکنون بنده دو دیدار با وزیر راه و شهرسازی درباره جاده آبباریک و جوادآباد داشته ام و دوبار وزیر راه به منظور بازدید از این پروژه ها به ورامین سفر کرده و سه بار نیز معاونان وزیر به این منطقه آمده اند.

وی با اشاره به کشته و مجروح شدن تعداد زیادی از مردم منطقه در جاده آبباریک و جوادآباد گفت: ۱۶ نفر در ماه های گذشته در جاده آبباریک جان خود را از دست داده اند که پدر شهید مهدی حیدری از شهدای مدافع حرم شهرستان ورامین از جمله کشته شدگان در این محور است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از درگذشت پدر شهید حیدری در جاده آبباریک، بنده به مسئولان وزارت راه و شهرسازی اعلام کردم که باید از شهدا خجالت بکشیم و هر چه زودتر تعهد و قول های داده شده به مردم شهرستان ورامین عملیاتی شود.

نقوی حسینی متذکر شد: وزیر راه و شهرسازی در سفر به شهرستان ورامین مقابل دوربین صدا و سیما حاضر شد و به مردم وعده تکمیل جاده آبباریک را داد اما به قول خود عمل نکرد و این موارد نشان از ناکارآمدی موجود در وزارت راه و شهرسازی دارد.

وی بار دیگر بر عدم وجود مسایل سیاسی در استیضاح وزیر راه و شهرسازی تأکید کردو ادامه داد: موضوعات سیاسی نقشی در استیضاح وزیر راه و شهرسازی که در هفته جاری در دستور کار مجلس قرار خواهد داشت، ندارد.

کد خبر 3909858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha