۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۰۱

مدیرکل سابق منابع طبیعی استان خوزستان:

درخشان ترین عملکرد مقابله با ریزگردها را منابع طبیعی خوزستان داشت

درخشان ترین عملکرد مقابله با ریزگردها را منابع طبیعی خوزستان داشت

اهواز – مدیرکل سابق منابع طبیعی استان خوزستان گفت: درخشان ترین عملکرد مقابله با ریزگردها را منابع طبیعی خوزستان داشته و در هیچ جای کشور همزمان هشت هزار هکتار کار بیولوژیکی انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، شهریار بذرکار پیش از ظهر امروز در مراسم مراسم تودیع خود اظهار کرد: از تمامی کارشناسانی که در این مدت کمک کردند تا حرکتی که شروع کردیم را پیش ببریم، تقدیر و تشکر می کنم.

وی با اشاره به اینکه خاکریز اول مبارزه با مسائلی مانند گرد و خاک شهرستان ها است، گفت: تغییر مدیریت یک مسئله طبیعی است و از روز آمدن در این سالن تصور خروج از مسند را داشتم ولی خوشحالم که هرگز حتی لحظه ای فرصت ارائه شده به من را با وجود نداشتن هیچ حامی و جریان سیاسی، از دست ندادم. درخشان ترین عملکرد در مقابله با ریزگردها را منابع طبیعی خوزستان داشته است و در هیچ جای کشور همزمان هشت هزار هکتار کار بیولوژیکی انجام نشده است.

مدیرکل سابق منابع طبیعی استان خوزستان عنوان کرد: برای جابجایی مدیران سازمان های حرفه ای ارزیابی دارند و بعد از بیان اشکالات به مدیرکل می گویند به این دلایل باید بروی ولی وقتی من سوال کردم چرا هیچ پاسخی دریافت نکردم و فقط اعلام کردند که مصلحت است.

کد خبر 3910432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha