۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۲۷

بیات در گفتگو با مهر:

یزدانی با بیماری و استرس بروی تشک آمد/ باید به او زمان کافی داد

یزدانی با بیماری و استرس بروی تشک آمد/ باید به او زمان کافی داد

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد گفت: یکی از دلایل باخت حسن یزدانی در دیدار فینال جام جهانی، بیماری و هیجان و فشار روحی بالای او بود.

علی بیات در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه حسن یزدانی تازه به وزن ۸۶ کیلوگرم آمده و نیازمند زمان است اظهار داشت: یزدانی درست چند روز به جام جهانی مبتلا به سرماخوردگی شد و برای درمان از داروهای آنتی بیوتیک استفاده کرد. طبیعتا همین موضوع کمی بر توان جسمی او تاثیر گذاشت.

 وی تصریح کرد: البته یزدانی بار سنگینی بر دوش دارد و همه او را به عنوان قهرمان المپیک می شناسند و در نتیجه او محکوم به پیروزی در تمامی دیدارهایش است و حالا که به یک وزن بالاتر آمده این مساله بیشتر او را تحت فشار روحی قرار می دهد.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد ایران با اشاره به اینکه حریف آمریکایی یزدانی در دیدار فینال نیز رقیب چندان دست و پا بسته ای نبود گفت: دیوید تایلور از آزادکاران باتجربه و فنی تیم امریکاست که اتفاقا او نیز سالها در وزن ۷۴ کیلوگرم پشت سد محکمی همچون جردن باروز مانده بود و در جام جهانی در وزن ۸۶ کیلوگرم به میدان رفت.

بیات در پایان خاطر نشان کرد: یزدانی تا قبل از جام جهانی تنها در سه کشتی در جام تختی به میدان رفت و تجربه چندانی در وزن جدید ندارد. طبیعی است که او باید در تورنمنت های مختلفی شرکت کند تا در وزن جدید جا بیافتد. او آزادکار جسور و هجومی است و من قول می دهم می تواند با گذشت زمان یکی از مدعیان اصلی وزن جدید در کشتی دنیا باشد.

کد خبر 3911366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha