۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۳۶

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی مطرح کرد:

دستگیری عامل انتشار ۱۴ هزار فیلم و عکس غیراخلاقی در خراسان شمالی

دستگیری عامل انتشار ۱۴ هزار فیلم و عکس غیراخلاقی در خراسان شمالی

بجنورد- رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی از دستگیری فردی در شهرستان گرمه که به انتشار ۱۴ هزار فیلم و عکس غیراخلاقی در یک کانال تلگرامی اقدام کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام نورالله قدرتی اظهار کرد: طی اخبار واصله مبنی بر راه‌اندازی و ایجاد یک گروه تلگرامی و انتشار عکس و فیلم مستهجن در شهرستان گرمه با دستور دادستانی و انجام تحقیقات تخصصی مدیر این کانال دستگیر شد.

وی افزود: بیش از ۱۴ هزار کلیپ فیلم و عکس غیراخلاقی در این کانال تبادل و منتشرشده است.

این مقام قضایی در رابطه با هوشیاری نسبت به استفاده از برخی سایت‌ها که اعتقادات اخلاقی، دینی، مذهبی و حریم خانواده کاربران را هدف قرار می‌دهند هشدار داد.

حجت‌الاسلام قدرتی تصریح کرد: در نظام اجتماعی تمام مسائل از خانواده شروع می‌شود و محیط خانوادگی در تمایل یا عدم تمایل به این جرائم و یا استفاده از محصولات مستهجن اینترنتی نقش بسزایی دارد.

وی افزود: پس از خانواده، دوستان، جامعه و همسالان آثار زیادی روی افراد دارند که باید بر این دو نهاد نظارت کافی داشته باشند تا جوانان و نوجوانان مسیر صحیح را انتخاب کرده و وارد این باتلاق‌ها نشوند.

رئیس‌کل دادگستری استان درباره روش‌های مقابله با کانال‌های غیراخلاقی تلگرام گفت: باید قبل از هر اقدامی به مردم و بخصوص جوانان اطلاعات دقیق، به‌موقع و لازم داده شود.

کد خبر 3912621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha