۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۸:۳۰

استاندار یزد:

شرایط تبدیل ایده به تولید باید در استان یزد تسهیل شود

شرایط تبدیل ایده به تولید باید در استان یزد تسهیل شود

یزد ـ استاندار یزد بر لزوم تسهیل ایجاد شرایط برای تبدیل ایده به تولید در استان یزد تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد میرمحمدی ظهر امروز در پنجمین نشست شورای راهبری ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به اینکه نقش آی تی در پیشرفت و توسعه اظهار داشت: لازم است در حوزه آی تی و فناوری خلاقیت و نوآوری‌های بیشتری وجود داشته باشد تا بتوانیم شاهد بهبود وضعیت اشتغال باشیم.

وی با بیان اینکه آی‌ تی و فناوری ارزش افزوده به همراه دارد، عنوان کرد: اگر خلاقیت و ایده‌پردازی در این حوزه ورود کند، شاهد پیشرفت‌های اقتصادی در استان خواهیم بود.

میرمحمدی با اشاره به اینکه تفاهمنامه ای نیز در این زمینه آی تی بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت ارتباطات و استانداری یزد منعقد شده است،‌ افزود: طرح تکاپو در قالب این تفاهم‌نامه ها تعریف شده است.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: پروژه‌های طرح تکاپو با هدف ایجاد اشتغال پایدار و با مشارکت بخش خصوصی اجرایی خواهد شد.

میرمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت تبدیل ایده به تولید و ثروت بیان کرد: ایده پرداز اگر نیازمند سرمایه گذاری باشد، باید بخش خصوصی به سرعت وارد عمل شود اما اکنون این پروسه متفاوت است.

وی ادامه داد: لازم است در این زمینه همکاری و هماهنگی لازم انجام شود که در این راستا سامانه ای برای ثبت ایده‌ها و رویدادها با هدف روشن شدن ظرفیت‌های ایده پردازی در کشور راه اندازی شده است.

کد خبر 3914997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha