۷ اسفند ۱۳۹۵، ۸:۳۱

رییس هیئت بوکس شهرستان ابهر:

مسابقات لیگ بوکس شمالغرب کشور در ابهر برگزار شد

مسابقات لیگ بوکس شمالغرب کشور در ابهر برگزار شد

زنجان-رییس هیئت بوکس شهرستان ابهر گفت: مسابقات لیگ بوکس شمالغرب کشور به میزبانی شهرستان ابهر برگزار شد.

فرشید امینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام اینکه این مسابقات با حضور ۵۰ ورزشکار  و طی روزهای پنج شنبه و جمعه هفته گذشته در سالن ورزشی وحدت شهرستان ابهر برگزار شد، افزود: ورزشکارانی از ۴ استان زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

وی تعداد مربیان، سرپرستان و کمک مربی های حاضر در لیگ کشوری بوکس شمالغرب را ۵۰ نفر اعلام کرد و گفت: این مسابقات در اوزان، ۴۶ تا ۴۹، ۵۲، ۵۷، ۶۰، ۶۴، ۶۹، ۷۰، ۸۱، ۹۱- و ۹۱+ برگزار گردید.

امینی تعداد مسابقات برگزار شده را ۳۴ مسابقه عنوان کرد و ادامه داد: ۲۰ مسابقه در دور مقدماتی و ۱۴ مسابقه در دور نهایی برگزار گردید و نفرات اول اوزان یاد شده انتخاب گردیدند.

رییس هیئت بوکس شهرستان ابهر گفت: در پایان این دوره از مسابقات در وزن ۴۹ کیلوگرم محمد حسین حقی از زنجان به مقام اول دست یافت.

امینی با اعلام اینکه در اوزان ۵۲، ۵۶ و ۶۰ کیلوگرم به ترتیب شهرام جلالی از آذربایجان غربی، شاهین رفیعی از زنجان و پژمان فرجی از آذربایجان غربی به مقام های اول دست یافتند، اظهار داشت: علی همرنگ از اردبیل، ابراهیم اکبر سلطانی  و هادی جلیلی هر دو از آذربایجان غربی به ترتیب در اوزان ۶۴، ۶۹ و ۷۵ کیلوگرم توانستند به عنوان نفرات اول روی سکو بروند.

وی ادامه داد: حسین دانشور در وزن ۸۱، محمد عزیزی در وزن ۹۱ و سیامک قربانی نیز در وزن ۹۱+ حائز رتبه های اول شدند.

کد خبر 3916230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha