۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۳:۵۹

معاون امور اقتصادی استانداری قزوین:

نظارت بر بازار شب عید در قزوین پررنگ تر می شود

نظارت بر بازار شب عید در قزوین پررنگ تر می شود

قزوین- معاون امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و تامین میوه و اقلام مورد نیاز شهروندان، نظارت بیشتری وپررنگ تری بر بازار توزیع انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر حبیبی ظهر شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار محصولات کشاورزی که با حضور علی اکبر متقی فرد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و مدیران برگزار شد اظهار کرد: بازار درمرحله ورود شب عید نیاز به نظارت بیشتری دارد که می توان بر مبنای آن تصمیم گیری بهتری صورت گیرد.

وی افزود: برای تامین میوه مورد نیاز شهروندان استان ۲۰۰۰تن پرتقال و۱۰۰۰ تن سیب پیش بینی شده است که در مرحله اول ۱۰۰۰تن پرتغال و ۵۰۰ تن سیب تهیه و ذخیره سازی شده است و مابقی نیز به مرور تهیه خواهد شد  بنابراین جای نگرانی وجود ندارد.

حبیبی تصریح کرد: آمادگی لازم را برای توزیع مرغ منجمد در آستانه شب عید  با قیمت هر کیلو ۵۹۰۰ تومان داریم.

وی اضافه کرد:  از دهم اسفند ماه سالجاری فرو شگاه ها و تعاونی مصرف؛ مرغ منجمد با قیمت هر کیلو ۵ هزار و ۹۰۰ تومان توزیع خواهد شد.

به گفته وی روزانه حداقل ۲۰ تن مرغ منجمد در استان قزوین توزیع خواهد شد.

معاون امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: تعاونی مصرف و فروشگاه ها  مرغ منجمد، گوشت منجمد  و گوشت گرم گوسفندی توزیع خواهند کرد.

حبیبی خاطر نشان کرد: برای تنظیم بازار کالای اساسی و پر مصرف مردم در نمایشگاههای بهاره، فروشگاه های بزرگ و تعاونی مصرف توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: مرغ منجمد، برنج، گوشت قرمز و منجمد و گرم، شکرو میوه شامل پرتقال و سیب  به میزان کافی تهیه و توزیع خواهد شد.

حبیبی تاکید کرد: باید با نظارت بیشتر؛ بازار توزیع اقلام و کالاهای مورد نیاز مردم برای شب عید را رصد کردتاکمبودهاو نیازهای آن تامین شود در غیر اینصورت اگر بازار رها شود و نظارتی بر آن صورت نگیرید نارضایتی در بین شهروندان ایجاد خواهد شد.

به گفته وی کمیته تعیین قیمت و مکان های توزیع از امروز در استان تشکیل خواهد شد.

معاون امور اقتصادی استانداری قزوین بر لزوم اهمیت ذخیره سازی میوه شب عید شهروندان و توزیع آن تاکید کرد.

میوه شب عید مردم تامین و ذخیره سازی شده است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین نیز در ادامه این جلسه گفت: در راستای حمایت از مصرف کنندگان  میوه مورد نیاز شب عید مردم استان  تهیه و ذخیره سازی شده  است.

علی اکبر متفی فرد افزود: با رایزنی های انجام شده؛ وزارت جهاد کشاورزی برا ی تامین میوه شب عید مردم در صدد تنظیم میوه شب عید مردم هستیم.

وی اظهار داشت: پیش بینی شده در مرحله اول  ۱۰۰۰ تن پرتقال و ۵۰۰ تن سیب  برای استان تهیه و توزیع شود بنابراین شهروندان هیچگونه نگرانی در تهیه میوه شب عید در استان نداشته باشند.

به گفته وی،   در مرحله بعد در خواست افزایش سهمیه استان را داشته ایم که در صورت نیاز  وارد بازار خواهد شد.

کد خبر 3916853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha